Skip to main content

Ik heb idd ook een SIM only abonnement dat in een 4G Modem gaat. Deze SIM only moet in een 4G modem waar een standaard SIM kaart in gaat. Als ik dit in mijn mobiel moet doen, moet ik dit eerst verkleinen naar een Nano SIM. DIt vind ik niet echt wenselijk. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @WvdWel , de simkaart is eenvoudig aan te passen met de bestaande houder zoals onderstaand voorbeeld:

3=nano

 


Weet en snap ik maar wil dus eigenlijk niet dat er straks drie ‘losse’ delen in mn 4G modem zittn :-)

 


Weet en snap ik maar wil dus eigenlijk niet dat er straks drie ‘losse’ delen in mn 4G modem zittn :-)

 

Hallo @WvdWel , de huidige simkaarten zitten nu eenmaal zo in elkaar en zijn niet anders te koop.

Men heeft dat juist gedaan voor de flexibiliteit dat de verschillende maten simkaarten altijd wel ergens in een apparaat moeten kunnen passen.

En als die simkaarten goed aangedrukt zitten en in een apparaat gestoken worden kan er zeer weinig mee mis gaan.

Succes.

 


Beste @WvdWel, ook vanuit mij nog even de bevestiging dat dit de enige manier is om het te kunnen koppelen. Ik begrijp dat dit niet optimaal is, maar ik kan er weinig anders van maken. Hopelijk is het inmiddels gelukt!


Misschien kan je een duo sim aanvragen. Dan krijg je 2 simkaarten. De 1 kun je klein maken en in de foon stoppen. De andere hou je groot en stop je in het 4G dinges.