Skip to main content

Spotify vraagt om verificatie van mijn e-mail adres. E-mailadres is niet meer degene die aan mijn KPN ID is gekoppeld. Wachtwoord resetten lukt daardoor niet

 

nieuw account in spotify aangemaakt onder e-mailadres van KPN ID en factuur e-mailadres. Ik krijg deze alleen nu niet gekoppeld aan premium account. Activeringscode opvragen lukt niet met dit juiste e-mailadres.

 

Is het primaire emailadres van jouw KPN abonnement dan wel gelijk aan het emailadres dat jij als KPN ID gebruikt?


Ik kan nu ook niet meer inloggen met mijn kind en wachtwoord.

morgen maar weer proberen. Ook opvragen van activeringscode met mijn kpnplanet adres lukt niet


Kpnid en wachtwoord bedoel ik


Hallo @IngridGalje! Ik zag dat je je profiel al had ingevuld en kon je meteen helpen. Ik heb een nieuwe activatiecode naar het mailadres gestuurd waarmee je inlogt op het Forum. Dit is je huidige KPNID e-mailadres. 
Binnen 3 uur ontvang je de code. Het oude e-mailadres is verwijderd uit de Spotify tool. Mocht je in de toekomst weer de activatiecode willen opvragen, dan kun je jouw huidige e-mailadres gebruiken. 

Laat het maar weten als je nog vragen hebt.  


Hoi @Lisa ,

 

heel erg bedankt voor je hulp. Het is gelukt. 
nu alleen alles weer inrichten zoals mijn oude account. Dat gaat lukken.


Vervelend taakje, maar als het eenmaal gelukt is kun je weer een poos vooruit. Veel succes!