Skip to main content

Nadat ik gisteren rond de 30 GB “bijgeladen” heb op mijn mobiele aansluting in verband met het downloaden van een groot betsand en meer dan 12 uur er na nog sms berichten ontving dat er 1 GB toegevoegd was, kan ik vandaag geen extra GB's er bij zetten.

Ook vandaag moet ik (op een locatie zonder een vaste aansluiting) rond de 20GB downloaden.

Ik krijg met de app en de browser (ingelogged op mijn KPN) steeds dezelfde foutcode:

Technische foutcode 52094

Graag dit met SPOED oplossen!!!

Ik heb het ook weer.  Elke keer krijg ik oplossingen zoals handmatig 5 gb erbij, hetzij door Kpn hetzij dat ik het zelf doe via ander abb. Maar ook deze komen niet aan. ( van normaal naar onbeperkt) Dit uiteraard na rebooten, app, online, Sim in ander apparaat, vliegtuig modus, MB’s overzetten (dat werkt wel, waardoor ik op mijn normale nr veel te veel data heb wat ik toch niet gebruik, maar het probleem bij onbeperkt niet is opgelost), zelfs een keer Sim geruild. 
 

Lijkt op datainfarct. Que die vastloopt ofzo. 


Wat mij trouwens opvalt is dat elke keer als dit gebeurd ‘oude bestellingen’  die normaal de volgende dag worden opgeruimd, blijven staan. Geen frisse nieuwe start met de standaard 5 gb. 


Eenzelfde antwoord (Oude bestellingen die nog niet uitgevoerd zijn) kreeg ik ook als antwoord, maar helpt mij niet…. Ik moet vandaag werken op een locatie waar geen bekabeld internet mogelijk is. En heel eerlijk het Internet werkt echt uitstekend (Als het werkt) maar dit is echt wel heel irritant en gebeurd best vaak.

KPN….. los dit

Ik ga sowieso per einde contract naar Vodafone, maar sluit na meer dan 15 jaar KPN dit gewoon netjes af!


Ik kan nog steeds niks. Niet upgraden en geen data. Staat wel dat ik data heb. Kan wel weer bellen. Krijg ik antwoord dat het tussen nu en 5 dagen is opgelost.


Is het bij Vodafone beter geregeld? Mijn abonnement (onbeperkt) loopt nog wel ff, maar mijn andere Normale niet. Dan maar ff dure oplossing. Dan kan ik die overzetten naar Vodafone ofzo. Heb jij daar al ervaring mee fodaqu? Geen idee nl, ben al 25 jr klant bij KPN. Dit is voor mij namelijk ook een enorm issue. 


Ik krijg de foutcode ook. Erg vervelend dit!


Is steeds zo bij KPN. Bellen heeft ook geen zin. Ik zie dat Vodafone ook nog goedkoper is en mijn abonnementen verlopen in Maart en Mei. Ik ga even zoeken naar ervaringen bij Vodafone. Dan bestel ik die alvast voor de time being. Ik heb het helaas nodig en op advies van KPN op deze oplossing gekomen, all in all heeft dit abonnement me veel meer gekost dan andere oplossingen en ontzettend veel ongemak gehad. 
 

trouwens niets ten nadele van de helpdesk. Die weten vaak niet waar je het over hebt, maar doen hun best. Volgens mij worden die intern net zo behandeld als de klant. Ik zou overigens tot 2 x toe teruggebeld worden…. dat was vorige maand en die maand daarvoor. Niet gebeld.


Ik heb inmiddels weer data overigens. Sinds net. Ben er inmiddels wel achter dat Vodafone hetzelfde waarschijnlijk heeft. Nog ff grasduinen!


Hoi @fodaqu bv , @Zomerdijk en @Opwaarderen111 .  Dit is wellicht mosterd na de maaltijd. Ik begrijp dat het nu weer werkt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Goedemorgen, deze foutmelding ontvang ik nu ook al anderhalf uur. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?


Ik krijg foutcode 52094 bij opwaarderen.

Heel vervelend voor de pasen!


Hier ook dezelfde foutcode. Zeer irritant!


Hier ook precies het zelfde probleem, nergens een goede oplossing te vinden. Graag z.s.m. een oplossing KPN.

 


Hoi allen. Excuus voor de late reactie. Blijkbaar was er een storing op dat platform. Werkt alles nu weer goed bij jullie?