Skip to main content

Goeiedag!

Dit is mijn eerste keer dat ik KPN heb, en de eerste keer op het KPN Forum dus alvast mijn excuses als ik iets fout doe!

Ik heb een iPhone 14 Pro met KPN abonnement bij Belsimpel besteld, alleen zie ik in de MijnKPN app alleen informatie over mijn SIM abonnement, maar niks over mijn telefoon zelf. Ik zie ook nergens een optie om mijn telefoon zelf toe te voegen, wat ik wel jammer vind, sinds ik nu alleen makkelijk kan zien hoeveel ik per maand betaal voor mijn SIM en niet het totale bedrag met mijn telefoon samen.

Dus is er een manier om mijn telefoon toe te voegen, dan alleen mijn SIM/nummer abonnement?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Erdinc

Hallo @ErdincZ ,

Belsimpel biedt inderdaad ook KPN abonnementen aan. Daarbij kunnen alleen abonnementen aangeboden worden die KPN ook kan aanbieden, andere opties zijn er niet 😉

Loopt het abonnement al? Je kunt na ongeveer twee werkdagen gebruik maken van MijnKPN en de MijnKPN-app. Dan zou je alles moeten kunnen zien, ook de kosten van jouw telefoon. 

De mogelijke voordelen, zoals het delen van MB's, kun je dan ook gebruik van maken als het nummer is aangemeld voor de Husselvoordelen.

Nadat het nummer actief is geworden kan je hier controleren of de voordelen actief zijn, en indien nodig nog activeren: KPN Hussel aanmelden.