Skip to main content
Vraag

Telefoonnummer voor 2trapsverificatie is niet in te stellen

• October 1, 2025
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goededag, ik woon op Bonaire en heb een Bonairiaans telefoonnummer. Ik heb internet/mail via xs4all. Bij de tweetrapsverificatie wordt alleen een 06 nummer gevraagd, die heb ik dus niet. Dus OF voor mij de 2trapsver uitschakelen of de mogelijkheid geven een buitenlands nummer in te voeren.

m.vr.gr Paul

10 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Zonder het nummer te noemen, in welk formaat vul je het in?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

ik heb het volgende geprobeerd:

599nummer

+599nummer

00599nummer   (599 is landcode van Bonaire)

• October 1, 2025

Het werkt alleen met een Nederlands 06 nummer.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

als het alleen met een Nederlands 06 nummer werkt, hoe kan ik dan ooit inloggen? Die tweetrapsverificatie staat aan. Mag wat mij betreft uitgezet worden dan is mijn probleem voorbij.

• October 1, 2025

als het alleen met een Nederlands 06 nummer werkt, hoe kan ik dan ooit inloggen?

Weet ik niet. Ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen op dit forum.

Die tweetrapsverificatie staat aan. Mag wat mij betreft uitgezet worden dan is mijn probleem voorbij.

Die zet KPN niet uit. Dat is althans de boodschap die ik hier op het forum voorbij zie komen de afgelopen weken.

Je moet bellen. Misschien hebben ze een oplossing via de telefonische helpdesk. Als die er is, dan lees ik die graag. Ik ben benieuwd. 

Het nummer van KPN is +31 6 1200 1200.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Marlon, dank je voor het antwoord, Ik weet wel zeker dat KPN meerdere klanten hebben in het buitenland dus er zal wel een oplossing zijn.

Als ik morgenochtend geen oplossing gezien heb hier dan zal ze eens gaan bellen.. Het antwoord zal ik hier omschrijven.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 1, 2025

als het alleen met een Nederlands 06 nummer werkt, hoe kan ik dan ooit inloggen? Die tweetrapsverificatie staat aan. Mag wat mij betreft uitgezet worden dan is mijn probleem voorbij.

Ik vrees dat je door de beperkte 2FA functionaliteit bij KPN helaas pech hebt en niet meer kunt inloggen.
Duimen dat ze het snel uitbreiden!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

nah, echt klantgericht dan. Ik wacht even af. tnx

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 1, 2025

We hebben hier bij de introductie een tijd geleden onze zorgen over geuit, maar helaas is daar tot nu toe nog niets uitgekomen.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Persoonlijk vind ik het best wel jammer dat hier niet over is nagedacht.