Ik heb een mail ontvangen dat de overgang van Telfort naar kpn een stap verder is.
Met de vraag een KPN ID aan te maken etc.
Nu had ik al een KPN ID en ook de mijn KPN app. is het nu de bedoeling dat ik hier mijn producten in kan terug vinden? want die komen niet te voorschijn.
Hoi
Verder dan dit komt het niet.
Het bovenste deel ziet eruit alsof het nog aan het laden is, blijft dat hierop staan of verandert het na een tijdje? Als het zo blijft kan je de link ook op een computer proberen, en zou je zo kunnen kijken wat er dan gebeurt?
Dit blijft ook op een vaste pc in de webbrowser zo weergegeven
Dat is vreemd
Hoi
Heb het "opgelost". Als ik op ontkoppelen druk komen ze tevoorschijn. Dan kan ik ze ontkoppelen en opnieuw koppelen. Dan kan ik er op klikken.
Helaas krijg ik maar 1 product te zien. Dan moet ik het product dat ik wil inzien opnieuw koppelen...
Dat klinkt niet als een blijvende oplossing dus. Wat voor product krijg je precies te zien? Je kunt meerdere producten koppelen aan MijnKPN, elke keer ontkoppelen en weer koppelen zou niet moeten. Als je bij de eerder genoemde product pagina kijkt, wat voor pakketten zie je daar dan staan? Zijn dat wel al jouw producten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.