Skip to main content

Goedemiddag, ik probeer al enige tijd product te koppelen maar dit lukt niet. Ik kom van telfort. Mijn klantnummer herkent hij niet bij het koppelen, ik wil namelijk iets wijzigen in mijn abonnement. 

Graag u hulp alvast bedankt! 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

KAN PRODUCT NIET KOPPELEN (probeer het al WEKEN !!!!)

had combivoordeel pakket bij Telfort (TV, INTERNET en MOBIEL BELLEN) Telfort is dus overgegaan naar KPN, dus ik krijg sinds enige tijd facturen voor mijn mobiele telefoon via KPN.

Daar wordt steeds aangegeven dat ik mijn facturen voor internet en Tv kan koppelen (toevoegen) aan MIJN KPN, zodat ik voortaal al mijn facturen op 1 plek bij MIJN KPN. heb. Prima, maar het lukt dus niet.

Alles geprobeerd (zie uw forum) zonder succes en krijg tot grote ergenis steeds idiote antwoorden. U bent niet verbonden met internet!? KPN herkent u niet, enz. enz. gekmakend  en uiterst irritant.

klantnummer is: *************** maar ook dat nummer kent KPN niet !? 

Als ik bel naar klantenservice wordt gezegd dat ik de webiste van KPN moet raadplegen en de verbinding wordt gebroken!?!? wat een service !
mijn gebruikersnaam is ***** bij KPN.

graag advies.

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)


Precies deze reactie hierboven, ervaar ik ook. Ik wil er vanaf. Mijn verbinding is traag, vaak problemen met tv! Alles sinds de overgang van Telfort naar KPN. 


Hoi @Rojaka en @anna carolina, op dit moment zijn alleen de mobiele abonnementen van Telfort overgezet naar KPN. De thuis abonnementen nog niet. Hierdoor is het ook nog niet mogelijk deze diensten te koppelen aan een MijnKPN.
@Rojaka  als je nu last hebt van een slechte verbinding wil ik je vragen hierover eens contact op te nemen met Telfort dit hoort namelijk nog gewoon goed te werken! Als je abonnement straks over is naar KPN kan ik uiteraard ook even meekijken. Dit zou niet lang meer moeten duren.