Skip to main content

Beste, 

Alle abonnementen met verhuizing zijn doorgegeven, maar nog steeds staat mijn ex in mijn kpn en krijgt hij facturen van mijn abonnementen in zijn mailbox. Het lukt mij zelf niet hem te ontkoppelen. 

Ik kreeg een tijdje geleden wel eenmelding v verandering, maar in mijn kpn blijft alles hetzelfde. Mogelijk kan ik zelf iets doen....... Maar anders.... 

Graag ***adres*** producten verwijderen bij mijn gegevens.

Ik woon niet meer op dit adres, maar op de ***adres*** en mijn abonnementen tel ***abonnementen***  staan ook op dit adres. Graag alle facturen naar emailadres ***  versturen.

Heb hier al meerdere malen over gebeld en dan is alles oké, maar echter verandert er weinig en krijg ik nu weer een factuur die voor mij bedoeld is doorgestuurd v mijn ex. 

Alvast bedankt vd reactie of aanpassingen/tips. 

Fijne werkdag. 

Met vriendelijke groet, Nancy

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd vanwege privacy

Welkom op ons Forum @Nasaka. Ik zie dat je jouw gegevens openbaar op het Forum hebt gezet, dus die hebben we voor jouw veiligheid verwijderd. Vermeld dergelijke gegevens alleen in een privébericht of in jouw Forumprofiel. Zou je in ieder geval jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en duidelijk willen vermelden in het opmerkingsveld wat precies gewijzigd moet worden? Dan ga ik voor je kijken in hoeverre dit al gelukt is, aangezien je al meerdere malen gebeld hebt om dit te laten aanpassen. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een reactie plaatsen. Dan ga ik voor je aan de slag. 


Hartelijk dank voor de reactie!!!

Zelf had ik geprobeerd deze te verwijderen, maar dit lukte mij niet. Ik had idd per ongeluk forum gekozen ipv chat 🙈

 


Kan gebeuren! Is het inmiddels opgelost via de chat of aan de telefoon? Of mag ik je nog steeds helpen? Vul in dat geval alsnog jouw Forumprofiel in en vertel duidelijk in het opmerkingsveld voor welke nummers het adres gewijzigd moet worden naar het nieuwe adres en naar welk mailadres alle facturen gestuurd moeten worden. 


Reageer