Skip to main content

Als ik abbonoments wijziging probeer door te voeren wordt ik uitgelogd op zowel de web versie van MijnKPN als de mobiele app. Graag zou ik hier assistentie bij krijgen zodat ik weer wat veranderingen zou kunnen doorvoeren.

Hallo @johndoe123 ,

Lukt het nog steeds niet via MijnKPN? Je kunt voor zo’n wijziging ook bellen met 0800-0402. Of je regelt het in een KPN-winkel. 


Same here…

Zowel in Chrome, Incognito tabblad, Microsoft Edge , Mijn KPN app en ook op gsm dat géén KPN netwerk is & na verwijderen cookies etc; overal blijft ie automatisch uitloggen wanneer je iets wilt veranderen of de mogelijkheid daartoe wilt bekijken.

Las elders op het forum over een harde reset (van modem neem ik aan) doen, al lijkt me dat niet een passende oplossing aangezien het ook buitenhuis op ander netwerk (gsm) zelfde issue geeft..


Hi @johndoe123 en @Romana001, het kan verschillende oorzaken hebben als de MijnKPN app vanzelf uitlogt. 

Het kan bijvoorbeeld iets te maken hebben met een nog open staande wijziging. De snelste weg voor hulp hierbij is inderdaad het advies dat @Noordzee al gaf, even bellen met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact en kijken onze collega's mee, ze kunnen je daar eventueel ook meteen helpen met de wijziging van het abonnement.


Hallo @johndoe123 ,

Lukt het nog steeds niet via MijnKPN? Je kunt voor zo’n wijziging ook bellen met 0800-0402. Of je regelt het in een KPN-winkel. 

@johndoe123 

Heb je de wijziging al geregeld? 


Reageer