Skip to main content

Voor een groot bedrijf vind ik de app niet alleen karig maar vooral erg lui.

Waarom kan ik niet via mijn app op het forum, makkelijke verbinding met de klantenservice en beter bekijken hoe ik mijn internet gebruik? Zou graag willen zien hoeveel ik gebruik per dag, zelfs met mijn Unlimited Internet Abonnement. Maar vooral de integratie van het forum in de app zou al een plus punt zijn. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn.

Hoi @Ghiraph, je bedoelt de MijnKPN app denk ik? Die is altijd in ontwikkeling en er worden regelmatig dingen aan toegevoegd. Veel functionaliteiten zijn hetzelfde als op de online variant van MijnKPN. Bij het Unlimited abonnement kan je per dag 5GB gebruiken en daarna per keer 1 GB toevoegen. Hoe ver je bent in de 5GB is niet te zien in MijnKPN inderdaad, je krijgt wel een sms’jes als je het einde ervan nadert. De vraag om het te kunnen zien zien we vaker langskomen. Het kan zijn dat het in een toekomstiet update wordt toegevoegd, dat is afwachten.


Hoi @Ghiraph, je bedoelt de MijnKPN app denk ik? Die is altijd in ontwikkeling en er worden regelmatig dingen aan toegevoegd. Veel functionaliteiten zijn hetzelfde als op de online variant van MijnKPN. Bij het Unlimited abonnement kan je per dag 5GB gebruiken en daarna per keer 1 GB toevoegen. Hoe ver je bent in de 5GB is niet te zien in MijnKPN inderdaad, je krijgt wel een sms’jes als je het einde ervan nadert. De vraag om het te kunnen zien zien we vaker langskomen. Het kan zijn dat het in een toekomstiet update wordt toegevoegd, dat is afwachten.

Dit is allemaal leuk en aardig, maar voor een enorm bedrijf dat KPN is, is het een app gemaakt door kinderen. Geen enkele echte toevoeging voor het leven.Â