Skip to main content
Antwoord

Verbruik internet van Kids Sim monitoren in MijnKPN

• October 18, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de nieuwste mijn kpn app je het verbruik van internet van je kids abo kon monitoren.

ik kan dit niet vinden maar kan aan mij liggen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MennoG78. Ik heb nog even rondgeneusd en heb diep gegraven in mijn geheugen, maar ik kan er niets over vinden. Bedoel je dat je dan kan zien op welke tijdstippen er hoeveel data is verbruikt? Inzage in welke websites of apps zijn bezocht, kunnen we sowieso niet tonen. Maar of je ook veel hebt aan data en de tijdstippen vraag ik mij ook af. Als ik naar het verbruik ga van een klant in onze systemen, dan zie ik ook alleen maar wanneer een datasessie is gestart en hoeveel in die sessie is verbruikt. Zo'n sessie kan uren lang duren, dus je kunt niet echt zeggen wanneer iets verbruikt is. 

Dus ik verwacht eigenlijk niet dat dit real time inzichtelijk is in de app of dat het gaat komen. Je kan natuurlijk wel gewoon het totaalverbruik in de lopende maand in de gaten houden.

4 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 18, 2025

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Superuser
  • October 19, 2025

Volgens mij niet zo als Het  hier staat.
dacht dat ik het op prik hier had gelezen 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@MennoG78. Ik heb nog even rondgeneusd en heb diep gegraven in mijn geheugen, maar ik kan er niets over vinden. Bedoel je dat je dan kan zien op welke tijdstippen er hoeveel data is verbruikt? Inzage in welke websites of apps zijn bezocht, kunnen we sowieso niet tonen. Maar of je ook veel hebt aan data en de tijdstippen vraag ik mij ook af. Als ik naar het verbruik ga van een klant in onze systemen, dan zie ik ook alleen maar wanneer een datasessie is gestart en hoeveel in die sessie is verbruikt. Zo'n sessie kan uren lang duren, dus je kunt niet echt zeggen wanneer iets verbruikt is. 

Dus ik verwacht eigenlijk niet dat dit real time inzichtelijk is in de app of dat het gaat komen. Je kan natuurlijk wel gewoon het totaalverbruik in de lopende maand in de gaten houden.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 20, 2025

Er valt niets meer te controleren dan het actuele bundelverbruik in de mijnKPN app of de details op het maandelijkse factuur.