Skip to main content

Goedenavond,

 

ik heb een bestelling geplaatst bij jullie zojuist, daarbij ik mail adres ***@hotmail.no ingevoerd maar dat moet zijn .nl Kan dat nog recht gezet worden ? 
 

Mvg Tom

 

Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Tomboef93, welkom! Ja, dit kunnen we herstellen 🙂 Vul je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan ga ik aan de slag. 


Ingevuld tot aan mijn klantennummer, krijg ik die per post of is dit al voldoende? 


Dank je, Tom! Ik ben er ingedoken en ik zie dat je bestelling ook nog niet goed verwerkt is. Hij is ergens op blijven hangen en daar moet door de back office even naar worden gekeken. Ik neem aan dat ze dat vandaag of morgen doen. Daarna zal de order doorlopen en wordt het officieel en wordt ook de bevestiging verzonden. Op dat moment kan ik ook pas het e-mailadres aanpassen. En de bevestiging opnieuw opsturen als die nog wel naar het verkeerde adres is gegaan. Ik kijk hier morgen even opnieuw naar. 


De order is nog niet verwerkt zie ik. Dan ga ik hiervoor even verder navraag doen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.


Goed nieuws, @Tomboef93. De order is nu verwerkt en staat als een goede bestelling in het systeem voor ons inzichtelijk. Ik heb het contact e-mailadres gewijzigd, en alle belangrijke mails opnieuw verstuurd naar dat adres. Een daarvan is de e-mail met de pincode voor interactieve tv. Ik weet alleen niet of deze goed gaat. In de zin dat de pincode voor ons verborgen is (vanwege privacy) en ik dan dus niet zeker weet of jij in de kopie van de mail die ik net heb opgestuurd dan wel het nummer ziet of ook alleen ****. Als je de pincode niet ziet, dan kun je (zodra je abonnement actief is) met deze servicetool de pincode resetten.