Goedenavond,
ik heb een bestelling geplaatst bij jullie zojuist, daarbij ik mail adres ***@hotmail.no ingevoerd maar dat moet zijn .nl Kan dat nog recht gezet worden ?
Mvg Tom
Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy
Goedenavond,
ik heb een bestelling geplaatst bij jullie zojuist, daarbij ik mail adres ***@hotmail.no ingevoerd maar dat moet zijn .nl Kan dat nog recht gezet worden ?
Mvg Tom
Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy
Hoi
Ingevuld tot aan mijn klantennummer, krijg ik die per post of is dit al voldoende?
Dank je, Tom! Ik ben er ingedoken en ik zie dat je bestelling ook nog niet goed verwerkt is. Hij is ergens op blijven hangen en daar moet door de back office even naar worden gekeken. Ik neem aan dat ze dat vandaag of morgen doen. Daarna zal de order doorlopen en wordt het officieel en wordt ook de bevestiging verzonden. Op dat moment kan ik ook pas het e-mailadres aanpassen. En de bevestiging opnieuw opsturen als die nog wel naar het verkeerde adres is gegaan. Ik kijk hier morgen even opnieuw naar.
De order is nog niet verwerkt zie ik. Dan ga ik hiervoor even verder navraag doen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
Goed nieuws,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.