Skip to main content

er is een verkeerde koppeling gemaakt bij de overgang: ik zie mijn naam niet meer terug maar de naam Openluchttheater.

en ik zou graag iemand willen bellen bij KPN hierover maar een telefoonnummer is moeilijk te vinden!

Hallo @leo25, welkom op ons forum!

Dat is wel heel bijzonder! Je kunt ons tussen 8.00 en 22.00 uur bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Als bellen niet kan of lukt, dan kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Ik wil je natuurlijk ook via deze weg graag verder helpen, als je dat liever hebt. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Dag Denise, dank voor je berichtje maar ik heb het inmiddels opgelost!

groeten,

leo


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. :blush: