Skip to main content
Vraag

Verlengen kan niet doordat ik geen SMS ontvang op kapotte telefoon

• November 15, 2025
  • 9 reacties
  • 118 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik zit met een probleem. Momenteel ben ik al ruim 3 maanden opgenomen in het brandwondencentrum van Beverwijk en is daarnaast vandaag ook nog eens mijn iPhone kapot gegaan, hij gaat niet meer aan en is niet gevallen oid. Nu kan ik dus niet inloggen op de website om te kijken naar mijn verleng aanbod want daarvoor krijg ik een sms, maar ik ben ook niet in de gelegenheid om naar jullie te bellen of naar een van de locaties te komen. Wat nu? Kan iemand mij bijvoorbeeld via whatsapp bellen en mij helpen inloggen? Dat kan nog wel op mijn laptop.

Groeten,

Julie

9 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 16, 2025

Welkom op de Community ​@Juliefeith!

Wat een vervelende situatie. Hier op de Community is het erg beperkt wat er voor je gedaan kan worden. Misschien kun je het eens op Facebook of Threads proberen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 16, 2025

Hallo ​@Juliefeith ,

Om te beginnen: Beterschap! 

Verder is verlengen helemaal niet nodig. Verlengen is namelijk niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt, blijft jouw abonnement gewoon ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde prijs en voorwaarden.

Wat betreft jouw telefoon: Vraag aan een kennis of familielid of ze een vervangende telefoon meenemen. Zet het simkaartje daarin en je kunt voorlopig weer verder. 

En dan kun je later altijd desgewenst nog een andere telefoon kopen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • November 16, 2025

Hallo ​@Juliefeith ,

Verder is verlengen helemaal niet nodig. Verlengen is namelijk niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt, blijft jouw abonnement gewoon ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde prijs en voorwaarden.

Wat betreft jouw telefoon: Vraag aan een kennis of familielid of ze een vervangende telefoon meenemen. Zet het simkaartje daarin en je kunt voorlopig weer verder. 

Hi! Nee ik weet dat verlengen niet nodig is, maar zat sowieso erover na te denken om misschien over te stappen, maar het is gewoon lastig dat ik überhaupt het account niet in kan zonder telefoon.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • November 16, 2025

Welkom op de Community ​@Juliefeith!

Wat een vervelende situatie. Hier op de Community is het erg beperkt wat er voor je gedaan kan worden. Misschien kun je het eens op Facebook of Threads proberen.

Ja ik probeer met een medewerker te spreken, maar via de chat kan dat niet meer. Je kan dan alleen gebeld worden, maar dat gaat dus niet zonder telefoon hahaha. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Juliefeith, welkom op onze community, ik zie al een paar goede tips. Als je een winkel in de buurt hebt zou dat misschien nog een goede optie kunnen zijn. Zonder sms verificatie wordt dit al snel lastig. Misschien heb je nog ergens een oude telefoon liggen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • November 18, 2025

Hoi ​@Juliefeith, welkom op onze community, ik zie al een paar goede tips. Als je een winkel in de buurt hebt zou dat misschien nog een goede optie kunnen zijn. Zonder sms verificatie wordt dit al snel lastig. Misschien heb je nog ergens een oude telefoon liggen?

Hi Thomas, zoals ik al aangaf lig ik in het brandwondencentrum, dus ik kan helaas niet fysiek naar een winkel komen. Ik heb helaas ook geen oude telefoon liggen. Ik vind het heel vreemd dat op het moment dat een telefoon kapot is of gestolen je eigenlijk niets meer met KPN kan. Je kan geen medewerker spreken want dit is alleen nog maar telefonisch en ook niet inloggen. Hoezo geen mailverificatie? Nou goed dat terzijde ik ga zelf naar een oplossing zoeken.

• November 18, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 25, 2025

Hallo ​@Juliefeith ,

Hi! Nee ik weet dat verlengen niet nodig is, maar zat sowieso erover na te denken om misschien over te stappen, maar het is gewoon lastig dat ik überhaupt het account niet in kan zonder telefoon.

​@Juliefeith 

Heb je inmiddels van een kennis of van een familielid een telefoon kunnen lenen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Juliefeith, excuus! Dat is natuurlijk lastig zo, dat snap ik ook.
Ik hoop dat je in de tussentijd nog een goede oplossing hebt gevonden.

Sterkte!