Met KPN Thuis was het mogelijk om inzicht te krijgen in de SuperWifi punten. Nu is Wifi beheer onderdeel geworden van MijnKPN (Wifinetwerk beheren) maar wanneer ik dat opstart verschijnt KPN Thuis hel even waarna het scherm “Gebruik vanaf nu MijnKPN app” met de button “Download MijnKPN” terwijl ik dit geheel dus heb opgestart vanuit MijnKPN.
Klik ik op de button “Download MijnKPN” kom ik op de pagina “We verhuizen de mogelijkheden van de Thuis app naar MijnKPN”
Hier gaat iets dus niet goed, is hier eenoplossing voor?
PS Ik gebruik MijnKPN beta.
Beantwoord
Vervanging KPN Thuis door MijnKPN voor beheer Wifi?
Beste antwoord door Denise van KPN
Ah, oke. De SuperWifi 2 hadden dus bij de vorige eigenaar al een upgrade gehad. Maar jouw modem niet, omdat deze nieuwe versie niet samenwerkt met de SuperWifi 1. Heb je die nog in gebruik?
Zo niet, dan zou de nieuwe softwareversie vanzelf doorgezet moeten worden als dit is geregistreerd in het systeem.
In de tussentijd kan je jouw SuperWifi 2 dan beheren door in te loggen op de SuperWifi 2: KPN SuperWifi: van specificaties tot instellingen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.