Skip to main content

Hoi KPN medewerker.

Als oud telfort klant mijn eerste contact op de KPN community.

Ik heb twee vragen:

  1. reden voor mijn post hier: graag ontvang ik een afschrift van de (nog telfort) factuur van november 2019 (waarschijnlijk dd 23-11-2019)
  2. bij het inloggen verwachtte ik mijn oude telfort accountnaam te kunnen gebruiken (rationeel). Nu heb ik op het telfort forum gevraagd die account om te zetten naar KPN. Omdat ik hiermee laat was trachtte ik de lus gesloten te houden door te vragen of dit nog kon. Ik kreeg toen terug dat ik zelf op KPN kon inloggen, overdracht van telfort identiteit (labeltje of badge) zou dan vanzelf plaatsvinden. Mijn vraag: is de al bestaande rationeel account van een andere actieve user of is dit de voor mij gemigreerde account. In dat geval hebben we een slapende account.

Hoi @rationeel 2.0, welkom bij ons op het forum! Als je in MijnKPN inlogt kan je daar alle facturen zien van de laatste 12 maanden, zowel van KPN als van Telfort. Daarvoor moet jouw Telfort pakket wel gekoppeld zijn, als dat niet het geval is kan je die koppelen via de product pagina. Lukt het dan om de facturen te bekijken?

De accounts van het Telfort Forum worden niet 1 op 1 gemigreerd, wat er op het Telfort Forum is aangegeven is dat je zelf een KPN Forum account kunt aanmaken en de badge zal aan die account worden toegevoegd. De account ‘rationeel’ bestaat inderdaad al hier op het forum, die is al sinds 2013 door iemand anders in gebruik. Gebruikersnamen kunnen niet twee keer bestaan, dus die was niet mogelijk. Heb je in het privébericht op het Telfort Forum wel aangegeven dat dit jouw gebruikersnaam is hier, met de 2.0? 


Hoi Jasper,

om duidelijk te zijn, ik kan inderdaad via meer algemene service > MijnKPN > Factuur bekijken iets minder dan een een jaar aan facturen zien, het gaat terug tot en met december 2019. Ik ben dus net te laat om die november factuur op te halen. Kan ik jou daarom vragen die factuur voor mij op te zoeken.

 

Heb je in het privébericht op het Telfort Forum wel aangegeven dat dit jouw gebruikersnaam is hier, met de 2.0?

Hmmm, mijn telfort account is ouder, 13 maart 2012, maar al vergeven is al vergeven. Ik zal dit op het telfort forum aangeven. Ik wil een trouwhartige KPN klant niet opzadelen met een telfort badge :blush:. Met die badge zal ik alleen emotionele binding hebben.

Edit: ik zie dat het telfort forum per 2 november gesloten is, kan jij de rationeel/rationeel2.0 mixup nog bij de telfort collega’s gecommuniceerd krijgen?

 

Dank voor je reactie, naar ik begrijp zijn jullie nogal druk...


Het Telfort Forum is nu gesloten inderdaad, daar kan je niet meer reageren. Toen ik gisteren op je bericht reageerde had ik het al even overlegd met degene die de badge gaat uitdelen, ik heb nu doorgegeven dat jouw KPN account 2.0 erbij heeft, zodat dat daarbij kan worden meegenomen.

De factuur van november vorig jaar kan dan net missen inderdaad, dan ga ik voor je kijken of ik die naar je kan sturen. Op je forumprofiel zie ik alleen nog geen gegevens staan, daardoor zie ik je abonnement nog niet. Kan je daar je gegevens volledig invullen en hieronder een seintje geven?


Zo te zien is het uitdelen van de badge goed gegaan, ik zie die nu bij jouw profiel @rationeel 2.0 :slight_smile:  De gegevens om de factuur naar je te sturen zie ik daar nog niet staan, zou je die daar nog kunnen toevoegen?


Hoi Jasper,

 

Ik zie de badge, prachtig! En dank jullie wel. 

 

En mijn excuses, ik had het profiel nog niet aangepast. Dat is hierbij gebeurd. Alvast bedankt voor de moeite!


Geen probleem @rationeel 2.0, zo lukt het ons ook :wink: Ik heb de factuur naar je gestuurd, heb je 'm ontvangen?


Dank je wel Jasper, ik heb de factuur binnen. Mijn identiteit is hiermee eenduidig vastgesteld:blush: ​​​​​​.Â