Skip to main content

Ik kan al een paar weken geen zenders toevoegen aan mijn abonnement.

Krijg steeds deze melding.

 

 

Hallo @Prof. vOak ,

Vervelend dat het niet lukt via Mijn KPN. Heb je het al geprobeerd via jouw ontvanger? 

 

Als dat ook niet lukt? 

KPN is hiervoor ook gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


@Noordzee 

 

Bedankt voor je reactie.

Maar zojuist een half uur in de chat gehangen en nog geen oplossing, kan daadwerkelijk helemaal niets veranderen zonder steeds KPN te moeten bellen of chatten.

Nooit problemen gehad bij Oxxio, en we zijn 1 maand KPN, en het begint 😁

Maar evengoed bedankt voor je hulp.


Hoi @Prof. vOak, welkom op het forum, en welkom bij KPN!

Deze melding gebeurt over het algemeen als er een openstaande wijziging is in je abonnement/aansluiting. Zolang die nog niet afgerond is, kunnen er geen dingen gewijzigd worden. 

Je geeft aan dat je voorheen Oxxio klant was, dat betekent dat je gemigreerd bent naar KPN. Dat gaat door middel van een wijziging (onder water). Mijn eerste ingeving is dan ook dat er nog ergens iets openstaat wat verder geen invloed heeft op het daadwerkelijke gebruik van je abonnement, maar dan wel dit soort wijzigingen blokkeert. Alleen, ik zie op het eerste gezicht niets meer openstaan. Dus dan zit het of dieper, of het heeft met de MijnKPN te maken. 

Zou je eens je abonnement willen ontkoppelen van je KPN ID, log daarna even uit en weer opnieuw in, en koppel het abonnement dan weer opnieuw.

Dit wil bij issues met de MijnKPN nog wel eens de oplossing zijn. Mocht dat niet helpen, en je kunt daarna nog steeds niet zelf wijzigen, geef het aan. Dan kan ik dit verder uitzetten voor onderzoek.


@Erik_ 

 

Dit heeft geholpen, hartstikke bedankt voor je hulp.

Kan ik mijn dingen zelf regelen 😁👍🏻.


Top, goed om te horen!