Skip to main content

Ik heb nu een TV, internet en vast bellen contract. Ik wilde een kijken of dit goekoper kon, zodat ik door een eventueel goedkoper abonnement nu ook Viaplay enigzins betaalbaar zou kunnen kijken. In mijnkpn kan ik mijn abonnement aanpassen, enigste keuze is Hussel. Echter maak ik de keuze voor Hussel, dan wordt de vaste lijn telefoon niet aangevinkt. Deze wil ik toch graag behouden.

Tevens kan ik dan ook niet rechtstreeks kiezen voor Viaplay. Of kan dit pas later ?

Zo kan ik oook geen direkte keuze maken voor een mobiel abonnement. Ik kies toch voor Hussel ? Of kan dit ook pas weer later worden gekoppeld ?

Al met al maakt KPN het de klanten steeds lastiger. Ik weet niet hoeveel verschillende  contractbenamingen al inmiddels heb gehad. Glasvezel / 3 in 1 / KPN compleet etc etc. En steeds maar weer oppassen voor de wisselende voorwaarden.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Zie print screen :

Bij niet aangevinkte vaste telefoonkeuze, staat deze keuze rechts wel in het overzichtslijstje. Maar daaronder ook in verwijderde opties.

Vink ik vaste telefoon keuze aan, dan krijg ik de melding : neem contact op met klantenservice.

Inmiddels contact gehad via chat, wijziging abonnement zou dan via chat ook mogelijk zijn.

 


Hi@Jumbo!

In mijnkpn kan ik mijn abonnement aanpassen, enigste keuze is Hussel. Echter maak ik de keuze voor Hussel, dan wordt de vaste lijn telefoon niet aangevinkt. Deze wil ik toch graag behouden.

Bij niet aangevinkte vaste telefoonkeuze, staat deze keuze rechts wel in het overzichtslijstje. Maar daaronder ook in verwijderde opties.

Vink ik vaste telefoon keuze aan, dan krijg ik de melding : neem contact op met klantenservice.

 

Vreemd dat je deze melding krijgt en niet zelf kunt bestellen, heb ik niet direct een verklaring voor. Het komt wel vaker voor dat iets wél door de klantenservice besteld kan worden, maar niet door de klant zelf. Gelukkig weet je nu dat je dit via de chat kunt regelen!

Tevens kan ik dan ook niet rechtstreeks kiezen voor Viaplay. Of kan dit pas later ?

 

Als je kiest voor Hussel, zou Viaplay wel al direct een optie moeten zijn. Als dat ook niet lukt, begin ik het vermoeden te krijgen dat er iets niet helemaal lekker loopt in je MijnKPN account waardoor het bestelprogramma een beetje van slag is. Waarschijnlijk lukt dat via de chat wel gelijk :slight_smile:

Zo kan ik oook geen direkte keuze maken voor een mobiel abonnement. Ik kies toch voor Hussel ? Of kan dit ook pas weer later worden gekoppeld ?

Dit klopt wel. Je bent bezig om je abonnement voor thuis aan te passen en een mobiel abonnement is een ander abonnement. Je kunt niet een abonnement aan een bestaand abonnement toevoegen. Wél is je mobiele abonnement na het bestellen, te koppelen aan je abonnement voor thuis!


Een diepe zucht….waarom maakt KPN een contact mogelijkheid zo moeilijk als mogelijk.

Ik dacht via chat een goede mogelijkheid te hebben gevonden.

Vanmiddag was de chat medewerker bezig met een andere klant, chat werd uiteindelijk afgebroken.

Vanavond werd de chat niet beantwoord.

In beide gevallen heb ik mijn persoonlijke gegevens ingevuld, dus ik verwachtte nog wel een berichtje.

Helaas…….niet dus.

Misschien morgen een nieuwe poging, ben er voor vandaag wel klaar mee

 

 


Balen dat het gisteren niet helemaal lekker liep met de chats @Jumbo :slight_frown:

Is het vandaag wel goed gegaan? Je zou ook kunnen overwegen om te bellen met 0800 - 0402. Het is op het moment wel wat drukker dan normaal bij ons, doordat er enorm veel mensen zijn die Viaplay besteld hebben en daar vragen over krijgen. 


Gisteren wel gelukt via chat, snel en kundig.   Tevens Viaplay besteld.

Vandaag zonder problemen Viaplay geaktiveerd.


Heel fijn dat het toch gelukt is @Jumbo!

Alvast veel kijkplezier gewenst met Viaplay :grinning: