Skip to main content

Hoi, ik beheer een .nl domein en zag de info@ mailbox vollopen en nu kom ik er dus per ongeluk achter dat de facturen en nieuwsbrieven van KPN naar het info@ van mijn domein gestuurd worden. Geen idee hoe KPN aan dit adres komt, ik gebruik he tnooit. In mijn KPN profiel zie ik alleen het emailadres staan wat ik ook gebruik en waar ik dit ook wil ontvangen. Waar slaat KPN het emailadres op waar ze de facturen heen versturen? Hoe kan ik het emailadres wijzingen waar KPN de digitale facturen heen verstuurd?

Hoi @Guido Carmen, dit kun je wijzigen via je MijnKPN of onze klantenservice.

Als je inlogt in je MijnKPN kun je rechtsbovenin klikken op Profiel, daar kun je je mailadres wijzigen. Dit mailadres word dan ook je contact/factuur e-mailadres.
Mocht je voor je MijnKPN en contact/factuur e-mailadres verschillende e-mailadressen willen gebruiken kun je ze ook via mijn telefonische of chat-collega's los van elkaar laten wijzigen. (via www.kpn.com/service) of telefonisch via 0800-0402)


Het emailadres in het profiel is niet het emailadres waar ik de facturen op ontvang - zoals ik al aangegeven heb. Net gebeld en nadat ik nog met een waardeloze computer aan de telefoon heb gehangen heeft een mens het aangepast binnen een minuut. Dus het is opgelost <dank je @Thomas > maar ik ben een klein uur bezig geweest in deze klantonvriendelijke geautomatiseerde klantenservice omgeving van KPN.


Ah top, als hij niet overen komt met die in je MijnKPN moet het inderdaad even via een medewerker.
Fijn dat dat uiteindelijk toch gelukt is. Ik zal je feedback over de computer doorgeven bij de collega's die hierover gaan!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Nogmaals dank @Thomas. Ik snap dat bedrijven kosten willen besparen door op service te besparen maar met dit soort service is het erg lastig om als klant begripvol te blijven. Grappig dat ze a d telefoon ook nog een mobiel abbonnement proberen aan te smeren, wat uiteraard niet lukt als je net service ontvangen hebt die iig  door mij als erg slecht ervaren wordt.