Skip to main content

Ik heb een kpn-abonnement met daaraan gekoppeld 2 mobiele nummers. Er is echter een mobiel nummer gekoppeld aan mijn KPN bij inloggen etc…

Als ik dus iets uitvoer met het nummer dat niet gekoppeld is, komt de verificatiecode op het andere mobiele nummer binnen. Is dus vrij omslachtig om de 2-staps beveiliging uit te voeren!!

Als ik dus iets uitvoer ...

Ik heb er geen ervaring mee. Maar, wat is dat "iets"? Probeert u het abonnement te wijzigen? 


Bijvoorbeeld onderling MB's uitwisselen


Bijvoorbeeld onderling MB's uitwisselen

Voor het delen van mb's op het niet-gekoppelde apparaat hoef je niet de 2-staps beveiliging uit te voeren. Dat hoeft alleen in het hoofdaccount, en dan ook nog alleen bij belangrijke wijzigingen zoals abo-wijzigingen.

Ook in het hoofdaccount hoef je bij het delen van mb's geen 2-staps beveiliging uit te voeren.


Bijvoorbeeld onderling MB's uitwisselen

Dat is wel heel erg als dat niet kan zonder verificatie. Lijkt me dat da niet nodig zou moeten zijn.


Bijvoorbeeld onderling MB's uitwisselen

Voor het delen van mb's op het niet-gekoppelde apparaat hoef je niet de 2-staps beveiliging uit te voeren.

Volgens mij heeft Rich beide abonnement gekoppeld onder 1 MijnKPN account. Dus er is geen sprake van een "niet-gekoppeld apparaat".


Hallo @Rich62 , als je op de telefoon gebruik maakt van de MijnKPN app , dan hoef je alleen de eerste keer in te loggen met 2-staps verificatie. Daarna kan je de volgende keren de app openen met een zelf gekozen toegangscode.


Voor het delen van mb's op het niet-gekoppelde apparaat hoef je niet de 2-staps beveiliging uit te voeren.

Volgens mij heeft Rich beide abonnement gekoppeld onder 1 MijnKPN account. Dus er is geen sprake van een "niet-gekoppeld apparaat".