Skip to main content

Kan wall aantal maanden niet mijn 06 nummer koppelen aan mijn kpn

Waar gaat het precies fout? In de Kennisbank staat een handleiding:

 


Via de browser lukt het me totaal niet om een product toe voegen daar heeft ie geen optie, zowel in Google Chrome als safari blijft de pagina dan laden.

en als ik het via de ap probeer krijg ik wel de sms gaat ie vervolgens verder en kom ik weer op de pagina van product toe voegen uit


Hoi @Gio191997, welkom op ons forum! Wat merkwaardig! Is het in de tussentijd nog gelukt? Anders denken we graag even mee!
Kun je hier screenshots delen waar je vastloopt? (zonder privégegevens erop). En kun je je gegevens invullen in je profiel?


Hoi @Gio191997, welkom op ons forum! Wat merkwaardig! Is het in de tussentijd nog gelukt? Anders denken we graag even mee!
Kun je hier screenshots delen waar je vastloopt? (zonder privégegevens erop). En kun je je gegevens invullen in je profiel?

 Zoals ik eerder zij ik de verificatie sms maar dan gaat ie na het invoeren in ap weer terug daar naar toe.

En de internet browser zowel Chrome als Safari blijft ie producten helemaal niks doen zoals je hier boven ziet.

ik kan wel me factureren in zien via me account en welke gegevens heb je nog nodig? Mvg g


Als je de facturen in kan zien via je account heb je m ook al gekoppeld, wat mis je precies?

Ik zie ook dat je abonnement geblokkeerd is, inhoudelijk kan ik daar weinig over zeggen, daarover kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402