Skip to main content

Waarom zie ik in mijnkpn/producten/ thuis/ geen abonnement gegevens ingevuld? sinds maandag middag werkt Internet en tv wel al.

Begrijp ik het goed dat je een nieuwe klant bent en/of je een nieuw abonnement hebt  en wanneer is dat ingegaan, in dat geval kan het enige dagen duren voordat je gegevens in je mijn kpn staan


Ik heb al jaren telefoon van KPN. Maandag heeft de monteur van KPN (provider) de verbinding TV en internet op nieuwe glasvezel werkend gekregen (besteldatum 16 dec. 2020).   Gister middag vroeg een KPN medewerker mij (per telefoon) de router te resetten omdat e.e.a. nog niet actief is. (updates versturen en/of abbonnement activering in mijn KPN?)

 


Hall @Rondok! Welkom op ons KPN Forum. Leuk dat je je vraag hier stelt. Als je inlogt op de browser MijnKPN, zie je dan wel je Thuis product? 
Zo niet, dan dien je jouw Thuisbonnement opnieuw toe te voegen onder het kopje 'Producten’. Klik op ‘Product toevoegen’ en volg de stappen.

 

 


Onder mijnkpn is onder producten het thuisproduct toegevoegd naast de telefoon producten. Dit is ma 15/03 door de kpn monteur gedaan. Vrijdag 19/3 heeft een andere monteur de router ge-reset. . Het thuis product heeft nog steeds uitgegrijsde Internet en tv tekst en niet beschikbaar vermeld. Ik kan daar ook geen kpn email  account aan maken.  (Wel wijzigen ) . Ben ik wellicht te ongeduldig?


@Rondok Ik weet niet of je te ongeduldig bent. Het zou zo langzamerhand beschikbaar moeten zijn in MijnKPN. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.  

Hoor graag van je!


Beste Lisa

hierbij mijn  seintje:relaxed:

 


Hallo @Rondok! Er is geen modemactivatie geweest. Vandaag is de order bijgewerkt. Kun je het modem een harde reset geven? Dit zou het activatiesignaal moeten triggeren. 


Zojuist met tandenstoker de reset ingedrukt totdat de power led rood wordt.  nadat alle lampjes weer groen branden heb ik opnieuw ingelogd in MijnKPN.   mijn abonnementgegevens blijven  niet beschikbaar

 


@Rondok Ik zie dat mijn collega's inmiddels een eerste belpoging hebben gedaan. Als het goed is heb je een sms ontvangen met daarin een nummer van de directe afelding en een bijbehorende persoonlijke code. Als je daarnaartoe belt en de code invoert, dan helpen mijn collega's je hiermee verder. 
Je kunt aangeven dat je het modem al gereset hebt.Â