@Monkeyboots
Ik denk dat de KPN pas vandaag aan het werk gaat om jouw abonnement te activeren. Ook moet je jouw producten koppelen.
Het beste is ook om de MijnKPN app te gebruiken voor de meeste doeleinden omdat veel via de site niet kan.
Het wordt erin ook pas zichtbaar als de hele bestelling is afgerond en zoals WMG-N zegt je moet het wel koppelen aan je app.
Geprobeerd om te koppelen, zowel in app als op de website, maar als ik dan koppel dan gebeurt er niks. Momenteel werkt alles, dus lijkt mij helemaal klaar. Moet zeggen dat ik dit wel een beetje onduidelijk vind
Beste @Monkeyboots gefeliciteerd met je nieuwe aansluiting, die nu technisch klaar is.
Nu volgt er binnen KPN nog een heel administratief traject, als dat helemaal rond is zie je dat als laatste terug in MijnKPN, Als je in Mijn KPN alles kunt zien is ook het administratieve traject afgerond.
Probeer met een paar dagen eens een KPN-ID aan te maken en je producten te koppelen.
Je streamingdiensten kun je gewoon blijven gebruiken door in te loggen met je inloggegevens bij de betreffende streamingdiensten, als je maar een werkende internetverbinding hebt, verder heb je KPN daar niet bij nodig.
Je kan hier nog even kijken.
En anders klantenservice bellen op 0800 0402 of er wellicht nog iets loopt.
Toch maar even gebeld en er ging inderdaad iets niet helemaal goed. Ze hebben het nu handmatig aangezet en nu staat het allemaal in mijnkpn. Nu het volgende probleem. Gisteravond spotify erbij genomen maar nog steeds geen activatiemailtje gehad XD. Wel van Netflix en Disney.
Hi @Monkeyboots, heel goed dat je toch even gebeld hebt omdat het niet helemaal goed voelde, je bleek daar dus wel gelijk in te hebben. Top dat ze het MijnKPN gedeelte in orde hebben gemaakt! Nu Spotify nog.
Je geeft aan dat je nog geen activatiemail hebt gehad, maar staat Spotify al wel bij je producten in MijnKPN? Zo ja, zou je dan eens willen kijken of het lukt om Spotify te activeren als je het zonder die mail probeert via de activatiepagina? Hoe je daar komt zie je in het volgende artikel:
Ah check! Ja dat gaat werken. Moet het alleen even thuis doen onder de kpn netwerk zie ik. Wel gek. Aan de telefoon zeiden ze dat het pas een maand later zou gaan werken na aanvragen spotify . Blij dat ik dit nog even gelezen heb.
Is het thuis nog gelukt @Monkeyboots?
Ja! Bedankt voor het activatiemailtje, misschien handig om de mensen die aan de telefoon zitten aan te geven dat het dus meteen geactiveerd kan worden. Begin wel meteen te twijfelen aan al het andere wat ze zei aan de telefoon. Is het ook zo dat als je het al 1,5 maand geleden hebt besteld (kpn geheel), dat je na activatie van alles, nog twee weken moet wachten op de voucher van de gameconsole? Of had ik die ook al moeten hebben?
Mwoah in feite is de instructie die wij hanteren wel dat er op het mailtje gewacht moet worden, echter dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen om het via de andere weg te proberen
Wat de voucher betreft klopt het helemaal hoor, je hebt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat je signaal op de lijn gezet is, na die periode is je abonnement pas ‘definitief’ en zal je de voucher ontvangen
Ah super. Dank je wel!! Ik heb alle antwoorden.
Helemaal prima @Monkeyboots, alvast fijne feestdagen gewenst!