Skip to main content
Beantwoord

Wanneer zijn abonnementsgegevens in te zien via MijnKPN webbrowser?

• February 2, 2026
  • 9 reacties
  • 43 keer bekeken

@KPN is er al enig idee wanneer je wel je abonnementsgegevens kan inzien?
Geen app verplichten! Een website, veel overzichtelijker en groter leesbaar op een laptopscherm dan op een telefoon is gewoon veel beter voor iedereen. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Bijarno! Begrijpelijk dat je het via de webbrowser fijner vindt werken.
Het klopt dat nog niet alles in te zien is via de website. Niet omdat wij appgebruik willen forceren, maar omdat de site nog niet zo ver is. Excuses daarvoor.

We hebben een topic over MijnKPN via de webbrowser. Daarin geven we ook aan welke functies nu niet werken en zullen we het ook melden wanneer deze wel weer beschikbaar zijn. 🙂
Houd die dus in de gaten!

9 reacties

JanD
Superuser
  • February 2, 2026

@KPN is er al enig idee wanneer je wel je abonnementsgegevens kan inzien?
Geen app verplichten! Een website, veel overzichtelijker en groter leesbaar op een laptopscherm dan op een telefoon is gewoon veel beter voor iedereen. 

Beste ​@Bijarno zojuist bij mezelf gecontroleerd van mijn thuisabo.

Alles via de website gewoon te raadplegen en waar nodig te wijzigen.

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2026

@JanD bij mij dus niet, vandaar de vraag

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hi ​@Bijarno! Begrijpelijk dat je het via de webbrowser fijner vindt werken.
Het klopt dat nog niet alles in te zien is via de website. Niet omdat wij appgebruik willen forceren, maar omdat de site nog niet zo ver is. Excuses daarvoor.

We hebben een topic over MijnKPN via de webbrowser. Daarin geven we ook aan welke functies nu niet werken en zullen we het ook melden wanneer deze wel weer beschikbaar zijn. 🙂
Houd die dus in de gaten!

• Auteur
  • Helper
  • February 5, 2026

@Sanne van KPN 

Je verwijst naar een jaar oud topic. 

Duurt het niet een beetje lang?

Prijzen voor trouwe vaste klanten blijven verhogen en een zielige korting willen geven als je contract afloopt. 

Betalen voor 100mb en ik heb maar 24/30 mb. Nieuwe klanten met het meest uitgebreide pakket, betalen nog minder dan ik hiervoor. 

Jammer dat de klantenservice zelf niet op de hoogte is van deze prijzen en de ongelijkheid.

JanD
Superuser
  • February 5, 2026

Beste ​@Bijarno als je contractvrij bent kun je je abo laten aanpassen naar het nieuwste abo met de dan geldende (lagere) prijzen, let op dat je je abo dan aanpast en niet verlengt.

Je hoeft ook niet te verlengen als er geen voordelen voor je zijn, dan laat je je abo voor wat het is en wordt het omgezet in een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 5, 2026

De mobiele zaken zijn momenteel alleen via de app. Lijkt mij geen probleem met een smartphone. Met de app kun je ook gewoon onderweg je bundel checken. Beetje lastig met een laptop. 

Klanten zonder mobiel telefoon abonnement bij kpn kunnen hun vaste abonnement gewoon inzien via de laptop. 

De veiligste manier voor je gegevens is de app. Niet de website. Via de app kan ook meer.

Banken hebben bijvoorbeeld ook veel liever dat je hun app dan website gebruikt. Dat is voor jezelf ook veiliger. 

• Auteur
  • Helper
  • February 6, 2026

De mobiele zaken zijn momenteel alleen via de app. Lijkt mij geen probleem met een smartphone. Met de app kun je ook gewoon onderweg je bundel checken. Beetje lastig met een laptop. 

Klanten zonder mobiel telefoon abonnement bij kpn kunnen hun vaste abonnement gewoon inzien via de laptop. 

De veiligste manier voor je gegevens is de app. Niet de website. Via de app kan ook meer.

Banken hebben bijvoorbeeld ook veel liever dat je hun app dan website gebruikt. Dat is voor jezelf ook veiliger. 

Het gaat hier niet over mobiel van kpn. 
Nee, ik kan niet alles van kpn inzien via de website.
En veiligheid is pure onzin. Dat is op de website/laptop ook gewoon veilig!
Dat geld voor kpn, dat geldt voor banken en alle andere gespuis die je perse aan een app wil hebben. 

• Auteur
  • Helper
  • February 6, 2026

Beste ​@Bijarno als je contractvrij bent kun je je abo laten aanpassen naar het nieuwste abo met de dan geldende (lagere) prijzen, let op dat je je abo dan aanpast en niet verlengt.

Je hoeft ook niet te verlengen als er geen voordelen voor je zijn, dan laat je je abo voor wat het is en wordt het omgezet in een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als je aanpast, dan krijg je een tv+ kastje waar ik niet op zit te wachten.
Ik was er tester van en totaal niet tevreden.
Zeer onhandig en onvriendelijk in gebruik. 
Het wordt dan na jarenlange klant toch tijd om een ander dan kpn te gaan kiezen.
Vaste klanten worden gewoon niet gewaardeerd.
Als ik storingen meldt, zijn die bij de klantenservice niet bekend. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 6, 2026

Ik was er tester van en totaal niet tevreden.

Dat was 3 (!)  jaar geleden. Er is inmiddels veel veranderd en zeker verbeterd. Ik wil inmiddels niet meer terug naar de vorige ontvanger. Zelfs de VIP5202 is trager.