Skip to main content

Hoe kan ik inloggen met mijn KPN ID als dat eindigt op versatel.nl en bij de inlog een foutmelding verschijnt: ‘Het domein dat gebruikt wordt om in te loggen wordt niet ondersteund’?

Je moet een KPN adres gebruiken. Versatel.nl is niet van KPN.


dat snap ik, maar tel2 is overgenomen door KPN met behoud van e-mail. Mijn KPN-ID eindigt ook op @versatel.nl. Dus…...


Waar wilt u inloggen als u die foutmelding krijgt?


dat snap ik, maar tel2 is overgenomen door KPN met behoud van e-mail. Mijn KPN-ID eindigt ook op @versatel.nl. Dus…...

Hallo @sunny.home , Tele2 is onderdeel van T-Mobile en niet van KPN.


Waar wilt u inloggen als u die foutmelding krijgt?

Webmail lees ik nu. Dat is toch logisch dat da niet gaat? Da kan alleen als u daadwerkelijk een abonnement bij KPN hebt lopen.


Precies, daarom heb ik ook een KPN-ID, dus abonnement! Daarmee probeer ik de webmail te benaderen.


Precies, daarom heb ik ook een KPN-ID, dus abonnement! Daarmee probeer ik de webmail te benaderen.

Hallo @sunny.home , lees mijn eerdere reactie goed s.v.p.

Tele2 is nu onderdeel van T-Mobile,heeft KPN niets mee van doen.:thinking:

 


Precies, daarom heb ik ook een KPN-ID, dus abonnement! Daarmee probeer ik de webmail te benaderen.

Misschien heeft u bij KPN een mobiel abonnement. Maar daar zit geen mail bij. Je moet echt een thuis abonnement bij KPN hebben. Daar zit mail bij. En met de gebruikersnaam en wachtwoord van de mailboxen kun je inloggen op de webmail. Niet met het KPN id.


nee, ik heb een 3 in 1 abonnement.


nee, ik heb een 3 in 1 abonnement.

Maar niet bij KPN. Of wel?


Probleem opgelost i.s.m. de klantenservice