Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb nu sinds enkele maanden 2 superwifi punten. Maar sinds 2 weken ervaar ik dat ze wegvallen en niet meer zichtbaar zijn in de ‘thuis app’. De ledjes branden op beide punten gewoon groen. Dit vind ik heel vreemd. Mijn wifi in huis is de laatste tijd ook erg inconsistent en valt soms zomaar weg, terwijl er niets veranderd is. 

Kan iemand aangeven wat hier het probleem is van het ‘niet zichtbaar zijn’ van de superwifi punten in de app. EN ja ik heb graag dat het normaal werkt, want heb wel 150 euro betaald voor deze 2 punten!!

 

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

LvdW

Welke experiabox heb je?


Ik heb de v10.


Hallo,

 

Bij mij sinds kort ook precies hetzelfde verhaal. De superwifi versterkers zijn niet meer zichtbaar in de app en kan ze ook niet benaderen via de computer! Wel branden ze groen. Mijn wifi valt ook vaak opeens weg of wordt trager…..Ik heb geen idee hoe het komt. Heb alle mogelijk oplossingen die jullie aandragen al geprobeerd maar dit brengt geen verschil.

 

Kun u mij AUB helpen, dit is niet leuk meer.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Is de Wi-Fi op de v10 wel uitgeschakeld?


@Joep1965 ja net nog gecheckt. Doet hij tevens automatisch als je de superwifi's installeert.


Klopt.  Is je verbinding bekabeld wel stabiel?


Ja stabiel @Joep1965 


En de eerste super Wi-Fi is bekabeld aan de experiabox en de 2de is op een niet al te grote afstand geplaatst? Dus niet 1 in de meterkast en de andere op zolder?


Ik heb ze beide bekabeld.