Skip to main content
Beantwoord

Wifi manager doet het niet, met 2 abonnementen in MijnKPN

• July 23, 2026
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoi

Ik heb op het forum al gekeken naar dit probleem maar ik kom nergens oude klantnummers of iets dergelijks tegen. alleen op de app dat er 2 internetabonnementen zijn maar beiden zijn exact het zelfde dus hoe kan ik dit oplossen.

Hij blijft aangeven dat mijn internetverbinding er nog niet klaar voor is

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@jessie1234567. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je de Wifi Manager niet aan de praat krijgt. 

Dit kan inderdaad komen doordat er twee Thuis-abonnementen staan gekoppeld aan je MijnKPN-omgeving. Wat je dan het beste kunt doen is beide Thuis-abonnementen verwijderen en daarna weer het juiste klantnummer toevoegen. Dan weet je zeker dat alles correct staat en verwacht ik dat je de Wifi Manager ook kunt doorlopen. Zou je dat eens willen proberen? 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Hallo ​@jessie1234567 ,

De KPN klantenservice kan voor jou een aanpassing doen in de administratie van jouw abonnement.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 27, 2026

Hoi ​@jessie1234567. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je de Wifi Manager niet aan de praat krijgt. 

Dit kan inderdaad komen doordat er twee Thuis-abonnementen staan gekoppeld aan je MijnKPN-omgeving. Wat je dan het beste kunt doen is beide Thuis-abonnementen verwijderen en daarna weer het juiste klantnummer toevoegen. Dan weet je zeker dat alles correct staat en verwacht ik dat je de Wifi Manager ook kunt doorlopen. Zou je dat eens willen proberen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 27, 2026

Hoe moet je een abonnement ontkoppelen? De opties die op google staan zie ik niet in de app

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

In mijn bericht hierboven heb ik een link naar onze Kennisbank geplaatst waar wordt uitgelegd hoe je dat doet? Lukt het daar wel mee? 

Als het daar ook niet mee lukt, dan kun je het beste je account verwijderen. Dat doe je via Profiel, Account, Inloggegevens en dan ‘Verwijder je account’. Daarna kun je via http://inloggen.kpn.com onder ‘Account aanmaken’ weer een MijnKPN aanmaken met je e-mailadres. Vervolgens koppel je daar zelf dan de gewenste producten/abonnementen aan. 

Laat maar weten of het gelukt is!