Skip to main content
Beantwoord

Wifi Manager stopt met de melding dat mijn bestelling onderweg is

• January 6, 2026
  • 4 reacties
  • 15 keer bekeken

wautger
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb sinds 10 een aantal dagen een nieuw kpn modem 12, de oude heb ik conform KPN instructies ingeleverd.

Ik heb een contract voor 1000Mb/s etgernet voor Wifi zal dat uiteraard lager zijn echter in meet nu ( www.speedtest.net) 15Mb/s.

Nu wil ik de wifimanager inzetten om het probleem bovenwater te krijgen, ik heb bijvoorbeel 3 Superwifi 2.0 bedraad aangesloten.

De wifimanager komt niet verder dan ::Er is al een bestelling onderweg…

Dat is niet goed, ik kan nu helemaal niets.

Heb al geprobeerd een nieuw KPN iD aan te maken maar dat lost niets op.

Graag advies.

Groet Rob

Beste antwoord door Remco van KPN

Kijk dat zijn goede berichten Wautger! Fijn dat het is opgelost. Weet dat je altijd welkom bent en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen beteken.

4 reacties

wautger
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 6, 2026

Wat kan de reden zijn dat de Wifi versterker 2.0 van constant groen naar knipperend blauw overgaat als ik de wifimanager app start…?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@wautger! Ben je al verder gekomen. Blauw knipperen zou inderdaad inhouden dat er activiteit is via de MijnKPN. Je test de verbinding via de MijnKPN App? 

wautger
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 8, 2026

Hoi Remco,

Ja, ik heb de wifi 2.0 versterker gereset, daarna opnieuw bedraad laten verbinden. Probleem opgelost.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2026

Kijk dat zijn goede berichten Wautger! Fijn dat het is opgelost. Weet dat je altijd welkom bent en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen beteken.