Als ik met de mijnkpn app het wifi netwerk beheren wil gebruiken krijg ik al dagenlang een foutmelding, ”Oeps er gaat iets mis”
Waarom werkt dit niet?
Op een andere smartphone werkt het ook al niet
Als ik met de mijnkpn app het wifi netwerk beheren wil gebruiken krijg ik al dagenlang een foutmelding, ”Oeps er gaat iets mis”
Waarom werkt dit niet?
Op een andere smartphone werkt het ook al niet
Hi
Ik probeer het nu met een iPhone en een Samsung tablet, dit lukt. Werkt het bij jou nog steeds niet? Of was er sprake van een korte storing?
Goedemorgen Alex,
Nee het werkt nog steeds niet. Ik krijg dit:
Er was meer dan een week geleden een stroomstoring hier, wij waren niet thuis (in het buitenland), toen wij thuiskwamen werkte de stroom weer, maar het internet niet meer. Het modem was teruggegaan naar de fabrieksinstellingen. Dat duurde even voordat ik alles weer hersteld had, wel vreemd dat bij een stroomstoring het modem naar de fabrieksinstellingen gaat
Met vriendelijke groet
Hi
Ik heb het probleem met het wifi beheren in de KPN thuis app opgelost. Ik heb 2 KPN aansluitingen (een thuis en een in een vakantiehuisje) en ik had alle abonnementen op een KPN ID. Ik heb nu de huizen op ieder een eigen KPN id gezet en nu werkt het weer.
Over de stroomstoring en de reset weet ik niets meer, wij waren niet thuis, maar vonden bij thuiskomst dat het modem zich gereset had. waarom weet ik niet. In ieder geval werkt alles weer.
Dank voor de hulp
Super om te lezen dat alles gelukt is, dankjewel ook voor je terugkoppeling. Hier hebben andere lezers mogelijk ook iets aan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.