Skip to main content

Mw. H van den Bosch en Dhr PW Stöver waren getrouwd, nu inmiddels uit elkaar. 

Dhr P.W. Stöver heeft per 01-05-2020 een andere woning en heeft een account aangevraagd bij de KPN. Ik wil een account aanmaken met mijn emailadres via de website van de KPN, maar dat kan niet. Ik krijg de melding terug dat dit mailadres al in gebruik is. 

Ja, dat klopt en dat moet wijzigen. Mijn emailadresis blijkbaar nog gekoppeld aan het account van mw. H van de Bosch. Ik krijg/wij krijgen dat niet voor elkaar via de site van de KPN. Mijn ex en ik hebben prima contact en ik beschik in principe over alle relevante gegevens. 

Hallo Stover, welkom op het forum! Ik begrijp dat je een KPN ID/MijnKPN probeert aan te maken met een e-mailadres dat je in gebruik had terwijl je nog samen was met Mw. v/d Bosch? Dit mailadres is nu nog in gebruik voor het KPN ID/MijnKPN van het oude abonnement?

Als dit klopt, dit kan aangepast worden. Ik zet het hieronder op een rij. Je kan dit in principe zelf. Als jouw mailadres een KPN-adres is, dan kan ik aan het eind ook nog wat doen :)

 

  • Het mailadres van het KPN ID/MijnKPN van het oude abonnement moet aangepast worden naar een andere.
    • Dit kan je zelf doen door in te loggen op die desbetreffende MijnKPN.
      Eenmaal ingelogd, ga rechtsboven naar Profiel.
      Klik dan links op het e-mailadres. Op de pagina die dan volgt kan een nieuw mailadres worden ingevuld en bevestigd. Let er op dat dit wel een bestaand mailadres is, waar mevrouw toegang tot heeft. 
      Hierna is dit KPN ID/MijnKPN gekoppeld aan dat andere mailadres. Jouw adres is dan weer vrij.
  • Jij kunt dan, met je mailadres een eigen KPN ID aanmaken.
    Zodra vervolgens je nieuwe abonnement is aangegaan kun je dat abonnement koppelen aan dit nieuwe KPN ID.
  • Als jouw mailadres een KPN-adres is, kunnen we op dat moment ook het mailadres overzetten van het oude abonnement naar jouw nieuwe abonnement. 

 

Als je toch iets anders bedoelde, of je hebt aanvullende vragen, stel ze vooral. Vul in dat geval ook even je forumprofiel in, met het mailadres waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Dan kan ik hier ook even meekijken.