Skip to main content

Ben al bijna 2 weken bezig met het oplossen van het probleem dat op de een of andere manier het kastjeĀ geen tv meer geeft. we hebben 3 aansluitingen en alle 3 tv's deden het, Bij aanzetten dag later geen beeld. Alles geprobeerd resetten enz. gebeld met Kpn en stap voor stap alles gedaan maar nee steeds fout 845 of145. Bij kpn winkle een kastje omgeruild , Alles bleef het zelfde . Kastjes van de ene kamer naar ander kamer gedaan .Maar het kastje wat ik op mijn kamer aansloot gaf de zelfde fouten. Wat moet of kan ik dien . Dit is wel heel vreemd.

Ā 

Dus het is de TV ontvanger op jouw kamer die het probleem geeft.

Als je die TV ontvanger op een andere plek gebruikt dan doet hij het wel en als je een andere TV ontvanger op jouw kamer gebruikt dan doet die het ook niet?

@Marianet AchtienĀ 

1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Zit er toevallig bij die ene een DVS tussen?Ā 

Ā 

Welkom op de community @Marianet Achtien. Foutcode 143 betekent dat de tv-ontvanger geen goede verbinding heeft met het modem. Om onze site leggen we die foutmelding uit en zijn er meerdere stappen die je kunt proberen:Ā Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 oplossen.

De vragen van wjb en Joop helpen daar ook bij. Zou je dat kunnen bekijken?

Dank voor de reacties. Bleef het zo raar vinden dat er maar 1 tv die storing gaf wat ik ook deed. , Dus moest het volgens mij aan SV 5Ā stekker liggen . Maar ja volgens de mensen in de winkel was dat niet mogelijk en moest ik 3 stekkers hebben want heb 3 aansluitingen. Maar heb er altijd maar 2 gehad en 1 wifi versterker.Ā  Vanmiddag weer terug ,dagelijks klant aan huis inmiddels + Gelukkig werkte daar 2 mannen die mee dachten . Huis van alle aansluitingen foto's gemaakt, kreeg 3 gekoppelde stekkers mee. Gelijk geprobeerd en tv van mij opgestart en jawel deze keer had ik zo waar tv . OpgelostĀ dus. Ben een leek, maar had wel gelijk dus, Ga ze morgen even bedanken met wat lekkers en de 3de stekker terug brnegen. Julie allemaal bedankt voor de reactie

Groet

Marianet

Goed om te lezen dat het daarmee is opgelost @Marianet Achtien. Dat je eigen gevoel daarmee bevestigd werd is ook fijn. Veel kijkplezier weer, en als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vindenĀ šŸ™‚

Reageer