Skip to main content

Ik heb twee TV Ontvangers maar corresponderen niet met elkaar  , ik kan ze alleen maar gebruiken met alle twee de zelfde zenders. zo vlug als ik bijvoorbeeld in de slaapkamer van zender verwissel. dan valt de TV ontvanger in de woonkamer uit . En andersom precies het zelfde .Wat moet ik hiertegen Doen. 

P.S. Ik heb de TV Ontvangers alle twee opnieuw geïnstalleerd volgens de KPN side en ze doen het nog niet. 

Zijn de tv ontvangers beide met een kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Er zitten geen kastjes of iets dergelijks tussen? 


Een via de Expedia box en de andere via wifi


Doe ze beide eens bekabeld aansluiten. Via WiFi word niet ondersteund. 

Welk merk ontvangers heeft u? Is er misschien een Motorola bij?


Merk van de 2 TV Ontvangers is ARRIS

Dit probleem is vanaf KPN de softwear heeft vernieuwd. Misschien 1 week geleden. Ik heb al enkele keren kontakt gehad met KPN maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb alles gedaan via het.menu.naar instellingen en alles volgens de side,s proberen op te lossen. Maar helaas.


Heeft u ze nu beiden bekabeld aangesloten? 


Hoi @Mark13, je wilt natuurlijk niet verplicht zijn om op beide tv-ontvangers alleen maar naar dezelfde zender te kijken. Dat zou ook niet nodig moeten zijn, goed dat je een seintje geeft.

Fijn om te zien dat Nick al met je mee gedacht heeft. Heb je zoals hij tipte al kunnen proberen om beide tv-ontvangers (eventueel tijdelijk) rechtstreeks met een kabel op de Experia Box aan te sluiten? Zo niet, heb je de mogelijkheid om dit te doen? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar hoe het gaat met de internetverbinding, en welke snelheid haal je als je een speedtest doet? 


Dit fenomeen ontstaat (ook) als er een switch tussen zit die geen igmp snooping ondersteunt.