Skip to main content
Beantwoord

2 tv-ontvangers retour gestuurd, krijg voor één een herinnering

• April 19, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik heb nadat ik mijn internet en TV heb geüpgrade de aanwezige kastjes (2 stuks), binnen een paar dagen na ontvangst van de nieuwe spullen teruggestuurd.

Nu krijg ik sinds een tijdje continu mails en laatst zelfs old school papieren post dat ik nog EEN kastje moet terugsturen.

Gemakshalve kun je op dat mailtje geen antwoord sturen wat blijkt uit het noreply kpn emailadres.

Ik heb die twee kastjes en de rest van de spullen natuurlijk in EEN doos verstuurd wegens efficiënt/milieu en kosten (voor KPN).

Wat moet ik nu doen? KPN overtuigen kan ik niet, ik maak geen video van het materiaal als ik het inpak. En wat zou ik trouwens met die ouwe kastjes moeten doen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Eric55 

Je hoeft zelf niets meer te doen, omdat je als klant aan je verplichtingen hebt voldaan.
Het is wel belangrijk dat je het verzendbewijs van PostNL even goed bewaard, en dus nog niet weggooit.

Aangezien je nu al een brief hebt ontvangen (geautomatiseerd verstuurd) houdt het daarna vaak op met het versturen van herinneringen, en ben je er dus van verlost.

Dus nergens om je dus druk of bezorgd om te maken.
Geniet nu van het heerlijke Paasweekend zou ik zeggen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Eric55 

Je hoeft zelf niets meer te doen, omdat je als klant aan je verplichtingen hebt voldaan.
Het is wel belangrijk dat je het verzendbewijs van PostNL even goed bewaard, en dus nog niet weggooit.

Aangezien je nu al een brief hebt ontvangen (geautomatiseerd verstuurd) houdt het daarna vaak op met het versturen van herinneringen, en ben je er dus van verlost.

Dus nergens om je dus druk of bezorgd om te maken.
Geniet nu van het heerlijke Paasweekend zou ik zeggen!