Skip to main content
Beantwoord

2de 4K tv-ontvanger bijbestellen.

• September 30, 2021
  • 28 reacties
  • 703 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

RensFreriks
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 9, 2021

Goedemorgen @Bram_ , is er al een update te geven over wanneer we de omruilmail kunnen verwachten? Tot op heden nog niks ontvangen. Ben benieuwd en dank voor je hulp alvast. 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • November 11, 2021

Hi @RensFreriks! Excuus dat reactie even op zich liet wachten. Op de achtergrond liep nog overleg en nogmaals “ik weet het niet zeker” wilde ik je niet aandoen. :wink: Op dit moment staat de datum waarop we richten voor 2022. Dit betekent dat het doel is dat iedereen met een 4K pakket en 2 ontvangers op beide ontvangers in 4K de oudejaarsconference kan zien. 

RensFreriks
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 13, 2021

Hi @RensFreriks! Excuus dat reactie even op zich liet wachten. Op de achtergrond liep nog overleg en nogmaals “ik weet het niet zeker” wilde ik je niet aandoen. :wink: Op dit moment staat de datum waarop we richten voor 2022. Dit betekent dat het doel is dat iedereen met een 4K pakket en 2 ontvangers op beide ontvangers in 4K de oudejaarsconference kan zien. 

Dank voor het uitzoeken @Bram_ !