We hebben per ongeluk de 2e (gratis) Interactieve TV ontvanger opgezegd maar nog niet teruggestuurd.
Nu willen we dezelfde TV ontvanger weer laten werken, hoe kunnen we dat regelen?
Online kunnen we wel weer een gratis 2e ontvanger bestellen, maar dan krijgen we er waarschijnlijk
weer een opgestuurd en dan kan de 2e die we nu hebben misschien weer retour naar KPN.
Dat is eigenlijk niet helemaal efficiënt.
Kan iemand de ontvanger die we nu hebben weer online zetten of moeten we toch een nieuwe bestellen?
Alvast bedankt, Jan
KPN profileert zich door Groen te zijn en toch kunnen dit soort zaken intern niet georganiseerd worden (in ieder geval niet tot ik er werkte in nov 2022). Tenzij een moderator van KPN hier een andere mogelijkheid ziet…. Even afwachten dus.Â
Helaas nog geen reactie, misschien moeten we toch een nieuwe bestellen en bekijken wat er gebeurt.
Ik ben bang dat die 2e TV ontvanger ook niet meer "gratis" zal zijn immers sinds 22 oktober is het opnemenpakket niet meer gratis vanaf 2 TV ontvangers.
Wat voor een abonnement heb je nu?
Abonnement: Internet en TV
Gisteren online de 2e TV ontvanger besteld, het nieuwe en het oude maandbedrag blijft hetzelfde.
Het aantal ontvangers stond op 1 en die heb ik aangepast naar 2, kosten 2e ontvanger € 0,00.
Â
Hi
Ik snap zeker wat jullie bedoel met de huidige ontvanger weer aanzetten, bij het bestellen van een 2 wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd. Ideaal zou inderdaad zijn om het handmatig aan te zetten. Nu gebeurt dit gelukkig niet al te vaak.Â
Fijn om te zien dat het bestellen gelukt is!Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.