Skip to main content

Ik heb een 2e ontvanger besteld en vandaag ontvangen. Er wordt beloofd dat opnemen dan gratis is. Mijn maandelijkse termijn bedrag is 5 euro naar boven gegaan en op de nota staat nog steeds dat opnemen 4.99 kost. Begrijp ik iets niet goed?

Dit wordt op de volgende factuur verrekend, @Steef van Dooren.


Er staat nu 73.72 in mijn KPN. Was 68.72. Dus ik kan er van uit gaan dat het bedrag op de volgende factuur weer 68.72 is?


Waarschijnlijk iets lager nog omdat je deze keer 4,99 teveel betaald hebt...het hangt ook vooral van de ingangsdatum af...naar rato van het aantal dagen dat je wijziging ingegaan is, @Steef van Dooren.

Staat de tweede ontvanger er al wel op? Die kost wel 5 euro natuurlijk. Opnemen is dan gratis. Je zult uiteindelijk hetzelfde bedrag betalen (of zelfs 12 cent per jaar meer...) Je betaalt alleen niks meer voor het Opnamepakket.


Heeft u Alles-in-1 Instap? Bij dat abonnement moet altijd betaald worden voor opnemen. 

U zou misschien het abonnement om kunnen zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Misschien is dat goedkoper. 

 


Kan je eens een screenshot plaatsen van alleen het kostenoverzicht op pagina 2 van de factuur?


Voor iedereen die reageerde. Bedankt. Probleem opgelost. Ik heb de ontvanger in Zwolle teruggestuurd. Ik vond het op z'n zachts gezegd verwarrend dat gratis opnemen bij een tweede ontvanger.


Voor iedereen die reageerde. Bedankt. Probleem opgelost. Ik heb de ontvanger in Zwolle teruggestuurd. Ik vond het op z'n zachts gezegd verwarrend dat gratis opnemen bij een tweede ontvanger.

Het ging u puur om het opnemen?


Niet zo moeilijk hoor. Onder de abonnementen Hussel (sinds oktober 2019) en KPN Internet (sinds 23 januari 2023; “TV+”) is opnemen gratis inbegrepen met 2 of meer ontvangers. Bij nog oudere abonnementen is dat niet.

Dus niet bij “Internet+TV” (2017-2019) en ook niet bij Alles-in-1 (2011-2017). Bij Ai1 Instap legt Nick83 het al uit.


En toch blijf ik het op z'n minst "verwarrend” vinden


Uiteraard is de reclame en teksten op de website ingericht voor het huidige abonnement wat sinds 23 januari 2023 van kracht is, @Steef van Dooren . 

Je kúnt er natuurlijk voor kiezen ook over te gaan naar het nieuwste abonnement. Misschien spaar je nog wel wat geld uit terwijl je hetzelfde hebt als nu.

 


Reageer