Skip to main content
Beantwoord

3 maanden wachten op aansluiting in plaats van in juli?

• June 19, 2025
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb 2 maal gebeld met kpn over mijn verhuizing en dat ik een ander adres krijg….maar de kabel ligt nog niet in de meterkast!!! Nee, dit komt allemaal goed en u wordt per 1 juli aangesloten. En ja hoor ik kreeg vandaag een mailtje dat er gegraven moest worden en dat ik 22 september hoor of ik wel een aansluiting krijg????????

Is dit een grap? welke mensen zitten aan die helpdesk van kpn. Ze zitten me gewoonweg wat voor te liegen als klant. 

Beste antwoord door Joep1965

Het is waarschijnlijk ook de bedoeling geweest om je op 1 juli aan te sluiten. Maar toen dit doorgeven werd aan de netwerkbeheerder bleek daar dat de aansluiting nog opgeleverd moet worden.  Daar kan de provider kpn die het signaal levert niets aan doen. Het verdient geen schoonheidsprijs maar je zal het er mee moeten doen ben ik bang. Als Ziggo wel leverbaar is zou ik daar voor gaan om eerlijk te zijn en een jaartje later weer naar kpn gaan.  Heb je ook twee keer korting 😉. 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Het is waarschijnlijk ook de bedoeling geweest om je op 1 juli aan te sluiten. Maar toen dit doorgeven werd aan de netwerkbeheerder bleek daar dat de aansluiting nog opgeleverd moet worden.  Daar kan de provider kpn die het signaal levert niets aan doen. Het verdient geen schoonheidsprijs maar je zal het er mee moeten doen ben ik bang. Als Ziggo wel leverbaar is zou ik daar voor gaan om eerlijk te zijn en een jaartje later weer naar kpn gaan.  Heb je ook twee keer korting 😉. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • June 19, 2025

Dat heeft niks te maken met “die mensen die aan de helpdesk van KPN” zitten. Geloof me. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoeveel afdelingen er binnen KPN zijn voor het realiseren van een aansluiting. En soms moeten er inderdaad graafwerkzaamheden worden uitgevoerd en daar is KPN dan ook nog eens afhankelijk van vergunningen en toestemming van de Gemeente ed. KPN heeft voor verhuizende klanten tijdelijke oplossingen, dus bel morgen even naar “die mensen die aan de helpdesk van KPN” zitten via 0800 0402 en vraag naar de “Verhuisservice”. Succes 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2025

Ja dit lost het niet op hè. Ik krijg de info van de kpn dat alles geregeld wordt. Niet van iemand anders!!

Waar moet ik dan vanuit gaan dan … ze hadden alle info en dan gaat het nog fout. Ach….wacht maar drie maantjes meneer. Wat een kwaliteit. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • June 20, 2025

Wat had je dán verwacht hier waar klanten van KPN elkaar proberen te helpen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2025

Ja 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2025

Ik moet toch wat hè kpn doet er geen ree.. aan.