Skip to main content

Goede avond,

Ik plaats hier een bericht omdat ik hoop dat iemand van KPN zelf dan contact met mij opneemt om het nu verder af te handelen. Ik ben namelijk al deze gehele dag bezig maar krijg maar geen fatsoenlijk contact. Ik heb gisteren via MijnKPN mijn thuis abonnement gewijzigd. Omdat ik graag wat beter internet wilde, en dus van 50 naar 200 mbit. Er kwam toen een prijs van 59,99 te staan, die per maand zou gaan gelden wanneer ik voor die optie koos. Nou daar was ik het wel mee eens en heb de wijziging doorgevoerd. Per mail direct een bevestiging gekregen waarin het bedrag echt 69,98 per maand zou zijn. Hier ben ik vervolgens contact voor gaan zoeken maar ik werd via facebook messenger niet niet geholpen, kreeg antwoorden waar ik niets mee kan. Vervolgens gebeld, ook toen kwam er niks uit. Volgens mij wist de mevrouw zelf niet eens zo goed wat ze moest vertellen. Uiteindelijk deze avond contact opgenomen via de chat. Na ontzettend lang te wachten uiteindelijk geholpen door Charel, van de chatdienst. Deze gaf aan de situatie te begrijpen maar niet te weten waarom de bedragen niet overeen kwamen. Hij kon de order voor me annuleren om vervolgens samen te kijken welke opties er waren en voor welke prijs.

Nou, oke dan. Order geannuleerd, En hij gaf me aan de in mijn situatie 100 mbit voldoende zou moeten zijn. Dus de opties besproken en hij kwam met een deal waarbij ik volgens mij 6 maanden korting zou krijgen op het internet en 3 maanden op het opneem pakket. Ook kon hij me 5 euro extra korting bieden omdat ik van telfort kom. Zodat ik uiteindelijk na de kortingsmaanden 62,48 zou gaan betalen. 

Ik zou verder alles wat ik nu heb aan apparatuur behouden, Hier had ik verder nog wat vragen over maar toen was plots mijn internet verbinding weg, en dus ook de chat. (mijn internet is zelden foetsie, behalve nu) na enkele minuten de chat opnieuw opgestart en opnieuw om contact gevraagd. De collega stuurde me opnieuw door, bood haar excuus nog aan voor de lange wachtrij, die ik wederom in moest. Maar hier heb ik vervolgens weer meer als een uur in gestaan, ik was aan de beurt want de 20 wachtende voor me waren weg maar er gebeurde niets. Uiteindelijk is de chat afgesloten want het was 22 uur. 

Het kost een hoop moeite om met jullie fatsoenlijk contact te krijgen zeg…

Al met al wil ik graag in contact komen met die Charel, die me dat aanbod heeft gedaan, of met iemand die mij ook een aanbieding kan doen. Tevens zou ik dan graag wel de nieuwe interactieve tv ontvanger willen hebben. Want als ik nu een wijziging via mijn kpn zou doorvoeren staat er ook dat ik daar 10euro voor betaal en de deze niet meer gratis is. Dan wil ik daar ook wel gebruik van maken i.p.v. mijn oude apparatuur houden. 

Tevens had ik nog graag willen vragen of er i.c.m. met mijn mobiele abonnement nog iets te regelen is betreft een combivoordeel of een voordeel puur op het telefoon abonnement wanneer ik deze zou verlengen, komt ook vanuit telfort.

Ik hoop dat iemand van KPN eventjes contact met mij zou willen opnemen.

Dit mag eventueel ook via *******

Met vriendelijke groet,
Joery

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

200 mbit kost 50 euro. 1 tv ontvanger kost 10 euro. Kom je uit op 60 euro. Hoe u (of beter gezegt KPN) uit kwam op een getal dat eindigde op .99 of later .98 snap ik niet.

Je krijgt geen andere ontvanger, tenzij uw huidige ontvanger een Motorola is. Dat die bij uw vorige abonnement gratis was, da is onzin natuurlijk. Bij uw vorige abonnement was sprake van een pakketprijs waar de tv ontvanger een onderdeel van was. U betaalde er natuurlijk via die pakketprijs gewoon voor.

Hussel is geen pakket, maar zijn allemaal losse modules. Elk onderdeel staat met een aparte prijs op de factuur.

 


Ik begrijp heus wel dat er niets gratis en is je er toch wel voor betaald. Maar ik verzin het zelf niet. Er staat letterlijk doorgestreept: gratis tv ontvanger 

En dat deze bij het nieuwe abonnement 10 euro kost. En zoals ik al zei, ik wil een interactieve ontvanger waar ze het nu allemaal over hebben. 

Maar waar het me nu vooral om gaat is dat ik met niemand contact krijg. En ik de actie met de genoemde kortingen niet zelf in te geven is. Dus dan zal ik dat toch via iemand van KPN moeten regelen. 

 

Tevens zijn dit nog twee screenshots waarop te zien is welke bedragen kpn mij in de overeenkomst per mail laat zien, en daarna de afbeelding waarop staat wat het me zou gaan kosten nog voor ik de wijziging in liet gaan. 

 

 


Hoi @Jvdun1989, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Thomas,

 

Dit is gebeurt. Mijn abonnement is inmiddels weer gewijzigd doormidden van jullie collega's op de chat. Helaas is er echter weer een prijs afgesproken die vervolgens anders is in de bevestiging. Hierover heb ik al een klacht email gestuurd omdat ik verder niet goed in contact kan komen met jullie.

 

Het zou fijn zijn als dit opgepakt word nu.

 

Met vriendelijke groet,

 

Joery


Bedankt voor je gegevens @Jvdun1989, ik zie dat je een collega van de afdelingen opzeggingen hebt gesproken en die je een aanbod hebben gedaan.
Als ik het goed lees heb je het volgende afgesproken:

Totaal eerste 3 maanden 54,99 
Totaal eerste 3 tot 6 maanden 59,98 
Totaal na 6 maanden 64,98

Zo staat het hier in ieder geval genoteerd en ik zie dat dit ook het abonnement is wat nu actief staat.
Mocht dat niet kloppen kun je hierover toch het beste weer even bij mijn collega's aankloppen. De klacht zal nog wel opgepakt worden maar het is vaak sneller om even te bellen of chatten.
De makkelijkste manier om hen te bereiken is via www.kpn.com/opzeggen. Als je daar door wat stappen heen klikt kun je hen jou terug laten bellen of met ze chatten, dan zit je meteen bij de juiste afdeling.
Je kunt ook bellen met 0800-0402 en tegen de computer zeggen dat je de afdeling opzeggingen wilt spreken.


Dat is exact wat er is afgesproken idd.

Maar in de overeenkomst staat:

 

Abonnement
Product(en) Maandelijkse kosten
Hussel Internet 100 Mbit/s €47,50
Actiekorting zolang je abonnement loopt €-5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV €-5,00
4K TV €2,50
Opnemen Pakket €4,99
Opnemen Pakket 3 mnd gratis €-4,99
Spotify Premium €9,99
Totaal €74,98
Totaal incl.kortingen €59,90.

 

Of ik lees dit verkeerd maar volgens mij komt dit na de kortingsmaanden anders uit.

 


In dat overzicht mis ik nog de €5 entertainmentkorting die je op je spotify krijgt.
Die zie ik aan deze kant wel gewoon goed staan. Die ontbreekt uit het overzicht omdat dit een combikorting is vanwege je meerdere abonnementen.


Oke dus de definitieve prijs straks is dus wel zoals afgesproken. €64,98?

Dan vind ik het prima. Alleen vreemd dat dit dan niet in het pdf bestand staat. 

Verder werkt het al inderdaad. Tv werkt en internet is duidelijk sneller dus dat is fijn.


Dat klopt inderdaad!