Skip to main content

Ik heb gisteren een LG tv gekocht en heb de afstandsbediening van KPN kunnen koppelen na wat trouble shooting. Alleen kan ik mijn tv niet aan en uit zetten met de KPN afstandsbediening, terwijl ik dit met mijn vorige LG tv wel kon. Verder werkt alles, alleen dat werkt niet. Overigens werkt de tv aan- en uitzetten ook niet met de LG afstandsbediening. Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? 

Tv model is 55QNED87 (2024). 

Als het aan/uit zetten van de tv ook niet werkt met de originele afstandsbediening, dan moet je dat eerst eens oplossen. Ga daarmee terug naar de leveren zou ik zeggen. 

Werkt het geluid harder of zachter zetten wel?

Als het aan/uit zetten van de tv ook niet werkt met de originele afstandsbediening, dan moet je dat eerst eens oplossen. Ga daarmee terug naar de leveren zou ik zeggen. 

Werkt het geluid harder of zachter zetten wel?

Geluid, zenders, etc werkt allemaal wel. Heel vreemd. De LG afstandsbediening werkte wel totdat ik de KPN afstandsbediening had gekoppeld. En bij beide is het puur het aan en uitzetten wat niet werkt. 

Hi ​@Yonitak, welkom bij onze community. 

Ik twijfel enigszins of dit wel aan de afstandsbedingen ligt, aangezien het geluid regelen wél werkt maar met beide afstandsbedieningen en de televisie alleen niet meer aan of uit gaat. Heb je ook geprobeerd om de televisie helemaal naar fabrieksinstellingen te resetten? Werkt de afstandsbediening van de televisie verder wel? Dus menu, instellingen etc. 

De kpn afstandsbediening is niet gekoppeld met je LG. Alleen ingesteld op InfraRood codes voor de bediening.

Het kan echter de werking van je LG afstandsbediening niet verstoren of verstoord hebben. Er lijkt me wel iets mis met de tv als ie niet reageert op zijn eigen afstandsbediening voor aan en uit. Neem daarvoor contact op met de leverancier. Want dan kan je 'm natuurlijk ook niet aan- en uitzetten met de kpn afstandsbediening!

Hoi iedereen! 

Update: televisie gaat nu wel gewoon aan en uit met de LG afstandsbediening na opnieuw koppelen en instellen, alleen lukt dit nog steeds niet met de KPN afstandsbediening. Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden. Geen ramp natuurlijk, maar zou toch fijn zijn om met 1 afstandsbediening te kunnen werken

Probeer een van de andere codes voor LG.

005 208 244 328 741 744 800

Fijn om te lezen dat de afstandsbediening van de LG weer werkt. Nog in aanvulling op Peter, je kunt ook de afstandsbediening van KPN eerst resetten en daarna weer opnieuw koppelen. 

Probeer een van de andere codes voor LG.

005 208 244 328 741 744 800

Reageer