Skip to main content
Beantwoord

Aanbieding afgelopen en moet nu volle tarief betalen

• November 25, 2024
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste KPN, afgelopen periode heb ik bericht ontvangen dat mijn aanbieding is afgelopen en ik voortaan het volle tarief moet betalen.  Ik begrijp dat dit volgens afspraak is maar in mijn beleving voelt het niet goed. Dit omdat ik voor de voetbal en tennis wedstrijden die ik graag wil zien additioneel een Abonnement afsluiten bij Ziggo. Dus voelt voor mij meer betalen voor minder.

Dus mijn issue moet ik nu overstappen naar Ziggo of heeft KPN een oplossing?

Groet Maurice  

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Maurice Hermans ,

Je bent nu waarschijnlijk halverwege jouw lopende contractperiode. Zolang jouw contract loopt, gaat KPN echt niets veranderen aan de prijs. Tenslotte heb je een tijdlang een korting genoten, dan is de consequentie nu dat je ook een tijdlang het volle pond gaat betalen gedurende de resterende duur van jouw contractperiode. 

Op het moment dat jouw contract is afgelopen, kun je eventueel jouw contract opzeggen. Een andere mogelijkheid is dat je wederom gaat verlengen. En dan weet je maar nooit wat op dat moment de aanbieding zal zijn. Neem tegen die tijd contact op met de klantenservice of kijk in MijnKPN naar de mogelijkheden. 

Verder is Ziggo Sport Totaal inderdaad bij KPN aanvullend af te sluiten tegen een meerprijs van 16,99 per maand. Er zijn nog meer opties mogelijk, bekijk ze in dit schema: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 25, 2024

Dag ​@Maurice Hermans, op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 25, 2024

Hallo ​@Maurice Hermans ,

Je bent nu waarschijnlijk halverwege jouw lopende contractperiode. Zolang jouw contract loopt, gaat KPN echt niets veranderen aan de prijs. Tenslotte heb je een tijdlang een korting genoten, dan is de consequentie nu dat je ook een tijdlang het volle pond gaat betalen gedurende de resterende duur van jouw contractperiode. 

Op het moment dat jouw contract is afgelopen, kun je eventueel jouw contract opzeggen. Een andere mogelijkheid is dat je wederom gaat verlengen. En dan weet je maar nooit wat op dat moment de aanbieding zal zijn. Neem tegen die tijd contact op met de klantenservice of kijk in MijnKPN naar de mogelijkheden. 

Verder is Ziggo Sport Totaal inderdaad bij KPN aanvullend af te sluiten tegen een meerprijs van 16,99 per maand. Er zijn nog meer opties mogelijk, bekijk ze in dit schema: 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 28, 2024

Goedemorgen ​@Maurice Hermans, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan het bovenstaande bericht van ​@Noordzee en ik hoop dat je middels deze informatie ook weet waar je aan toe bent. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Als ik Ziggo Sport totaal neem heb dan ook de eredivisie met andere woorden kan ik binnen mijn KPN abbonement ESPN omruilen voor Ziggo Sport totaal.  Als dat niet zo is kan ik beter helemaal overstappen naar Ziggo. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 28, 2024

Hoi ​@Maurice Hermans 

De extra pakketten zoals ESPN compleet, zijn maandelijks opzegbaar dus die kun je na een maand, wat jij denk ik al hebt, per direct opzeggen en dan Ziggosport nemen.
Kanaal 1 van ESPN kun je altijd gratis op zendernummer 14 kijken.
Dit kun je in MijnKPN zelf regelen of anders even bellen 0800 0402

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 28, 2024

Als dat niet zo is kan ik beter helemaal overstappen naar Ziggo. 

Als de contractperiode voor je KPN internet nog niet is afgelopen, dan ga je bij een overstap waarschijnlijk wel dubbel betalen voor internet? (Tenzij je bij Ziggo iets vindt dat geen internet nodig heeft.)