Skip to main content

Ik heb dezelfde mooie aanbieding gehad en kan het nergens kijken. Niet op tv en niet op mobiel. En nou komt tie.  Ik heb voor dit alles ook nog 24 euro meer betaald als mijn normale facturen. Wie gaat dit mysterie voor mij

oplossen? 

Bij voorbaat dank, 

 

Ronkulk

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

 

Hallo @Ronkulk. Fijn dat je op het KPN Forum bent. Het spijt me te horen dat je nog geen toegang hebt tot Disney+. Heb je al een account aangemaakt? Op de pagina hieronder vind je alle informatie over Disney+. Laat me weten of het is gelukt.

 

 


Beste Vikash

 

Ik heb een proefabonnement geprobeerd te nemen, omdat kpn een aanbieding had voor Disney plus en Espn samen. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening die 24 euro hoger was als anders. In plaats van 1,99 wat de aanbieding was. Ik kreeg na een dag of 4 Espn en Disney plus heb ik nog steeds niet. Ik wil zo snel mogelijk van dit proefabonnement af, en hoop dat kpn hier in meegaat en anders ga ik over naar een andere provider die wel zijn aanbiedingen nakomt.

Met vriendelijke groet,  Ron Kulk 


@Ronkulk Wat een vervelende situatie. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om jouw verder te helpen en/of jou door te verbinden met de juiste afdeling. 


Beste,

 

Ik heb reeds meer als 2 weken geleden telefonisch contact gehad en wacht sinds die dag al op antwoord. Ze gingen het wel even uitzoeken voor mij. Ik heb de boel alweer stopgezet en hoef van de KPN geen aanbiedingen meer te ontvangen. In een tijd dat het toch allemaal al genoeg kost, hoef ik niet ook nog te worden opgelicht door de kpn. Ik ben al heel lang klant bij kpn maar dit geeft toch een beetje reden om er nog eens goed over na te denken. 

Met vriendelijke groet, 

R.J.A.W Kulk 


Ronkulk schrijft: Ik ben al heel lang klant bij kpn maar dit geeft toch een beetje reden om er nog eens goed over na te denken. 

Hmm…

Ook andere providers hebben de Disney app niet in hun decoder. Sterker nog. KPN is de enige en dan nog alleen in de allernieuwste box: TV+. HBO max zit bij alleen in de VIP5202 en de TV+ box (DIW7022). HBO zie ik bij Ziggo ook niet vermeld bij hun Next Mini.

Odido heeft zelfs helemaal geen apps in hun ontvanger. (Ik heb ze bij vrienden en kennissen met die provider nog niet gevonden)

🔦Je kan dit niet op een provider danwel HUN apparatuur afschuiven.

Als je geen smart-tv hebt of hij is te oud, dan kun je zelf een streaming apparaatje kopen. Die zijn er al vanaf € 39,99 eenmalige uitgave.

Verder kun je overwegen om naar het allernieuwste KPN abonnement te gaan. Dan krijg je er een andere tv ontvanger bij: de TV+. Met Android-TV. Standaard al voorzien met o.a. Disney, HBO, Netflix, NPO, Videoland en enkele andere. Via de Google Play Store nog zo'n 6000 apps binnen te halen. 

Op telefoon/tablet

Klik hier voor om de app voor Android op te halen.

Klik hier om de app voor iOS (Apple) op te halen.

Overstappen heeft voor de apps van Disney en HBO geen enkel nut. Ga je alleen maar op achteruit.

Via de laptop kan Disney plus altijd ook. Een laptop is met z'n hdmi uitgang op een tv aan te sluiten.

https://www.disneyplus.com/nl-nl

 


Bedankt Peter