Skip to main content

Wat een teleurstelling is het entertainment aanbod van kpn, films zijn bijna allemaal Pathé dus moet je er voor betalen. Series zijn Frans of Italiaans en absoluut niet interessant.

begin spijt te krijgen van mijn over stap vanaf Ziggo.

Hallo @JAEJHK ,

Gelukkig zijn er ook iedere maand andere kado’s. Lees er hier meer over: 

 

 


En dat zegt u serieus, zonder te blozen? 😳 

 


Tja, iedere provider doet dat anders. Ziggo heeft wat meer aanbod in hun "Max" pakket, KPN is wat dat betreft echt waardeloos. Bij Ziggo was de goedkope versie ook niet bepaald interessant. Maar dat geldt ook voor de diverse streaming aanbieders. 


Gratis films zijn er als je het pluspakket neemt. 

Bij Ziggo Movies & Series XL. Dan heb je gratis* films erbij.

Bij Ziggo betaal je ook voor SkyShowtime (gratis* inbegrepen bij TV Max). En ook zij hebben Pathé aanbod.

*gratis = zonder extra kosten op het afgenomen extra pakket.

Er is wat dat betreft niet veel verschil. Odido biedt dat helemaal niet. Ik heb 't tenminste niet gezien in hun ontvanger als ik bij kennissen was met Odido (vh. T-mobile).

Het basispakket biedt maar weinig gratis* aan. Daar zijn de kosten ook op gebaseerd. Het aanbieden van extra on demand kost de provider(s) ook extra voor rechten e.d.

 

Ook een KPN mobiel abonnement? Dan pluspakket gratis. Met 25 zenders en ook films on demand inbegrepen. En meer series dan basispakket.


Toevallig dit +pakket aan het uit proberen maar het valt gewoon vies tegen.

nog een verschil met ziggo: als ze daar een streamingdienst gratis aanbieden voor een bepaalde tijd, dan stopt dat ook echt automatisch na die bepaalde tijd.

kpn niet, die biedt HBO aan maar je moet zelf donders goed opletten het weer op tijd uit te zetten anders ga je automatisch betalen.

nog iets waar ik me aan erger is het feit dat ik de zenders niet kan sorteren op de door mij gewenste volgorde. Iets dat bij ziggo al jaaaaaaaaren mogelijk is.


@JAEJHK

Ik heb daar helemaal geen problemen mee.

Ik zet het in mijn agenda wanneer ik hem via MIJNKPN moet opzetten.

Of ik behoud hem, HBO Max hebben we nu meer dan een jaar en nu hebben we 3 maanden gratis Prime Video, maar wie weet.

 

En gratis films zijn zo wie zo meestal mindere films, wij kijken er nooit naar en we hebben het pluspakket (gratis omdat we Mobiel van KPN hebben).

 

En @JAEJHK het gras is altijd groener bij de buren.😉

En Ziggo gaat ook langzaam over op IPTV.

Bij DVB-C kan je inderdaad zenders op je eigen volgorde zetten. 

Of het in theorie / praktijk bij IPTV ook mogelijk is, dat weet ik niet. Maar je went snel aan de nummers van de zenders waar je naar kijkt. 


@JAEJHK , misschien nog geen 14 dagen bij KPN?, binnen deze periode kunt u nog ‘gratis’ terug naar Ziggo. 


Zo makkelijk als dit lijkt dat is het in praktijk niet. Denk bijvoorbeeld aan omzetten telefoon als van de 14 dagen bedenktijd.

 

Rn inderdaad is Ziggo beter op het punt van entertainment. Dat kan je proberen ‘goed te praten’ als KPN klant. Maar objectief bekeken is het niet goed te praten. In YV en entertainment is Ziggo op dit moment gewoon de beste. Maar KPN heeft weer andere pluspunten.


Zo makkelijk als dit lijkt dat is het in praktijk niet. Denk bijvoorbeeld aan omzetten telefoon als van de 14 dagen bedenktijd.

 

Rn inderdaad is Ziggo beter op het punt van entertainment. Dat kan je proberen ‘goed te praten’ als KPN klant. Maar objectief bekeken is het niet goed te praten. In YV en entertainment is Ziggo op dit moment gewoon de beste. Maar KPN heeft weer andere pluspunten.

 

Hoi @TvG2016 

Misschien in Totaal tv een keer een artikel aan wijden?

Overstappen en de verschillen van de providers naast elkaar of zo.

Maar ik denk dat dat al eens gebeurd is.😉

 

Allen hebben hun voor- en nadelen.😉😊

Ik persoonlijk doe het entertainment deel via de streamingdiensten. 


Persoonlijk heb ik geen interesse in “gratis” entertainment als daarmee films worden bedoeld. Uiteindelijk moet dat toch betaald worden en dat betalen laat ik dan graag over aan de liefhebbers. 
 

Hou het basispakket zo klein mogelijk en tegen een lage prijs. Alle extra’s facultatief maken tegen betaling.