Ik weet niet waar ik meldingen over de werking van de kpn tv+-app kan vermelden, dus dan doe ik het maar hier :-)
Sinds de update naar de nieuwe kpn tv+-app iOS (en de updates hier weer van) ervaar ik aanhoudend de volgende problemen:
- Na doorspoelen gaat het scherm soms op zwart en moet het programma opnieuw opgestart worden met kans op hetzelfde probleem
- bij het afsluiten van een programma en op een later moment verder willen kijken start het programma weer helemaal opnieuw en gaat niet verder waar het gebleven is (geldt zowel binnen de tv+ app als van app naar tv-ontvanger of vice versa; dit werkt alleen wel op de tv-ontvanger zelf)
- Programma’s in de iOS app lopen soms vast of haperen/blijven hangen, wel minder dan paar weken geleden
- Er mist synchronisatie tussen de iOS app en de tv-ontvanger bij kijken van programma’s (verder gaan waar je gebleven bent als je dit wil doen op een ander apparaat dan waar je begonnen bent) en gewiste programma’s (die zijn op een ander apparaat nog wel terug te vinden).
- als je kiest voor een grid-weergave van de opgenomen/geplande programma’s moet je dit bij openen van de app elke keer opnieuw instellen
ik hoop dat deze ongemakken te verhelpen zijn in een nieuwe update
veel dank