Skip to main content

Ik weet niet waar ik meldingen over de werking van de kpn tv+-app kan vermelden, dus dan doe ik het maar hier :-)

Sinds de update naar de nieuwe kpn tv+-app iOS (en de updates hier weer van) ervaar ik aanhoudend de volgende problemen: 

  • Na doorspoelen gaat het scherm soms op zwart en moet het programma opnieuw opgestart worden met kans op hetzelfde probleem
  • bij het afsluiten van een programma en op een later moment verder willen kijken start het programma weer helemaal opnieuw en gaat niet verder waar het gebleven is (geldt zowel binnen de tv+ app als van app naar tv-ontvanger of vice versa; dit werkt alleen wel op de tv-ontvanger zelf)
  • Programma’s in de iOS app lopen soms vast of haperen/blijven hangen, wel minder dan paar weken geleden
  • Er mist synchronisatie tussen de iOS app en de tv-ontvanger bij kijken van programma’s (verder gaan waar je gebleven bent als je dit wil doen op een ander apparaat dan waar je begonnen bent) en gewiste programma’s (die zijn op een ander apparaat nog wel terug te vinden).
  • als je kiest voor een grid-weergave van de opgenomen/geplande programma’s moet je dit bij openen van de app elke keer opnieuw instellen 

ik hoop dat deze ongemakken te verhelpen zijn in een nieuwe update

veel dank

 

Hallo @Eetje nr 1 ,

Hoe log je in op de iOS-app? 

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. Dan zou in ieder geval een deel van de problemen opgelost moeten zijn. 


Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. Dan zou in ieder geval een deel van de problemen opgelost moeten zijn. 

Welk deel van de problemen zou dan opgelost moeten zijn?

Je kunt toch ook gewoon inloggen met jouw KPN ID, dat maakt toch niets uit?


Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. Dan zou in ieder geval een deel van de problemen opgelost moeten zijn. 

Welk deel van de problemen zou dan opgelost moeten zijn?

Je kunt toch ook gewoon inloggen met jouw KPN ID, dat maakt toch niets uit?

Het synchroniseren van opnames. Zie dit topic:

 


Dank voor het meedenken!

ik heb dit geprobeerd en het enige verschil is dat het verwijderen van programma’s is gesynchroniseerd. Verder houden alle andere problemen aan, waaronder dat het programma wat ik kijk op mijn tv niet verder gaat waar ik gebleven was op mijn ipad en vv.


Verder houden alle andere problemen aan, waaronder dat het programma wat ik kijk op mijn tv niet verder gaat waar ik gebleven was op mijn ipad en vv.

Ik weet ook niet of dat wel de bedoeling zou moeten zijn. De vraag is dan of het niet instelbaar moet zijn of je op de televisie wel of niet verder wilt gaan waar je in de app gestopt was. De vraag is immers of je zelf verder gaat kijken of dat een ander lid van het huishouden naar die opname gaat kijken.

Als nu iedereen zijn/haar eigen profiel zou hebben en je die profielen ook op de TV+ Box zou kunnen kiezen dan zou je daarmee een stap verder zijn.


Voorafgaand aan de grote update naar tv+ was dit wel altijd zo :-)


Voorafgaand aan de grote update naar tv+ was dit wel altijd zo :-)

Dat klopt alleen als je nu met profielen gaat werken in de app en per profiel gaat bijhouden waar je gebleven bent dan zul je dus ook iets moeten maken om aan te geven met welk profiel de televisie gesynchroniseerd moet worden of de televisie ook moeten voorzien van die profielen.


Is deze mogelijkheid er al? Ik kan hem namelijk niet vinden (in ieder geval niet in de app)?


Is deze mogelijkheid er al? Ik kan hem namelijk niet vinden (in ieder geval niet in de app)?

Oeps, de mogelijkheid om verder te kijken zit al wel in de nieuwe bètaversie en dus zal het vast niet lang meer duren totdat deze functionaliteit ook bij jou beschikbaar zal komen.

Het hoofdprofiel wordt hierbij ook gesynchroniseerd met de televisie en daarmee wordt voor verreweg de meeste gebruikers het door jou gesignaleerde issue binnenkort verholpen.


Dat is goed nieuws, ik wacht het af. Nu nog een oplossing voor de andere issues 😉


Reageer