Skip to main content
Beantwoord

Aanmelden 2e tv-ontvanger lukt niet, melding dat registreren is mislukt

• March 5, 2025
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb in mijn abonnement twee tv-ontvangers. In de woonkamer kan ik gewoon tv kijken, maar op zolder kan ik de tv-ontvanger niet aanmelden met het abonnementsnummer en pincode. Ik krijg de melding dat het registreren is mislukt. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Johnny Malki ,

Kan het zijn dat jouw ontvanger op zolder niet aangesloten is op een sterk genoeg internetsignaal? Heb je een kabel lopen naar zolder? 

Probeer eerst eens om die ontvanger beneden aan te sluiten in plaats van jouw eerste ontvanger. Lukt dat wel? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hallo ​@Johnny Malki ,

Kan het zijn dat jouw ontvanger op zolder niet aangesloten is op een sterk genoeg internetsignaal? Heb je een kabel lopen naar zolder? 

Probeer eerst eens om die ontvanger beneden aan te sluiten in plaats van jouw eerste ontvanger. Lukt dat wel? 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Johnny Malki, wat Noordzee vraagt is ook waar ik benieuwd naar ben. Heb je dat al kunnen proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2025

In de woonkamer heb ik de ontvanger aangesloten met een SW-punt en die werkt ook gewoon. Op zolder met een DVS, maar ik ga deze bekabeld aansluiten en kijken of het dan wel werkt.

Jasper van KPN
Moderator

Is het bekabeld aansluiten gelukt ​@Johnny Malki? Kon je de ontvanger daarmee wel aanmelden?