Skip to main content
Beantwoord

Aanzetten entertainment zorgt voor hoger basis abonnement?

• July 7, 2025
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Als ik Entertainment wil toevoegen aan KPN TV zie ik op voorhand als staan:

“Jouw wijzigingen

Nog geen wijzigingen

Totaal per maand*€ 75,33

Na 6 maanden€ 84,23”

Waarom zie ik een verhoging staan voor Internet abonnement?

Als ik geen wijzigingen doorvoer, krijg ik dan ook geen verhoging?

Het belemmert me nu om entertainment toe te voegen…...

Beste antwoord door HuubIT

Probleem is opgelost, na bestelling wordt in de bevestigingsmail duidelijk dat een eerder doorgevoerde abonnementswijziging vanaf dat moment na 6 maanden gewijzigd wordt, dus de 6 maanden gaan niet opnieuw lopen nadat je een volgende wijziging doorvoert. Dit is niet duidelijk tijdens het selecteren. Pffff 

5 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Heb je net je abonnement afgesloten (of verlengd) met 6 maanden welkomstkorting misschien?

• Auteur
  • Topper
  • July 7, 2025

Heb je net je abonnement afgesloten (of verlengd) met 6 maanden welkomstkorting misschien?

Nee, ik heb alleen 16-9-2024 mijn snelheid naar 1 Gbit verhoogd, maar dat was geen actie

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • July 7, 2025

Probleem is opgelost, na bestelling wordt in de bevestigingsmail duidelijk dat een eerder doorgevoerde abonnementswijziging vanaf dat moment na 6 maanden gewijzigd wordt, dus de 6 maanden gaan niet opnieuw lopen nadat je een volgende wijziging doorvoert. Dit is niet duidelijk tijdens het selecteren. Pffff 

• Auteur
  • Topper
  • July 7, 2025

Nee, ik heb alleen 16-9-2024 mijn snelheid naar 1 Gbit verhoogd, maar dat was geen actie

Bleek dus wel een actie te zijn, is nu zichtbaar in mailbevestiging...

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Huub, mooi dat je dan toch duidelijkheid hebt gekregen en bedankt dat je dit nog even terugkoppelt. Ik wens je een fijn weekend en als ik nog iets kan doen laat het dan weten!