KPN,
Graag stuur ik de volgende artikelen retour aangezien we hier al ruim 2 jaar geen gebruik van maken:
- Interactieve TV met 1 tv-ontvanger
- Extra tv-ontvanger
Waar mag ik dit naar toe sturen en passen jullie mijn abonnement aan?
KPN,
Graag stuur ik de volgende artikelen retour aangezien we hier al ruim 2 jaar geen gebruik van maken:
Waar mag ik dit naar toe sturen en passen jullie mijn abonnement aan?
Hallo
Zo werkt het niet. Je moet eerst jouw abonnement aanpassen. Dat kan eenvoudig via MijnKPN. Lukt het niet, dan kun je ook contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice kan dat fixen voor jou. Maak even een belafspraak. Ze bellen jou dan terug op een voor jou gewenst moment en ze helpen je dan telefonisch verder met de aanpassing van jouw abonnement.
Na de bevestiging van de aanpassing van jouw abonnement, ontvang je een retourdoos.
Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?
Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn
bron :
Doe er wel een briefje in met jouw gegevens.
Je kan ook gratis 0800-0402 bellen.
Alleen sta je dan meestal in de wachtrij.
Maar op een klantenforum kan je inderdaad geen abonnement afnemen.
P.S.
Als je het tv abonnement opzegt, dan werkt de KPN tv app ook niet meer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.