Skip to main content

Abonnement omgezet naar 4K wanneer krijg ik de 2 tv ontvangers?

 

Welk type ontvangers heeft u nu? Even voor de duidelijkheid...er zijn maar 2 zenders die in 4k uitzenden. Dat u niet verwacht dat Annechien van het NOS journaal er nog beter uit gaat zien.


Wij hebben 2x de Motorola tv ontvangers.

Bekend dat er nog maar 2 4k zenders zijn.


Wanneer heeft u het 4k pakket besteld??


3 Zenders als je de UHD zender van ESPN meetelt.
Dat eigenlijk een HD+ is, maar wel een duidelijk beter beeld geeft.


1,5 week geleden hebben wij het abonnement geüpdate.  Geen bericht o.i.d. dat er een bestelling aankomt. 


Als u helemaal geen bevestiging of iets dergelijks hebt gehad dan is er iets misgegaan.  Heeft u het telefonisch gedaan of via mijnkpn?


Hoi @TV ontvangers 4K, je wacht op je bestelling begrijp ik. Ik zie inderdaad een bestelling van 30 oktober. Alleen niet met het 4K pakket. Maar wel met nieuwe ontvangers. Die dag heb je allerlei sms’jes en e-mails gekregen waarin uitgelegd wordt hoe en waar je de apparatuur kan omruilen voor nieuwe. 


Hoi @TV ontvangers 4K, je wacht op je bestelling begrijp ik. Ik zie inderdaad een bestelling van 30 oktober. Alleen niet met het 4K pakket. Maar wel met nieuwe ontvangers. Die dag heb je allerlei sms’jes en e-mails gekregen waarin uitgelegd wordt hoe en waar je de apparatuur kan omruilen voor nieuwe. 

Beste Bart,

Dank voor je reactie. Vreemd we waren in de veronderstelling dat we de 4K upgrade hadden genomen. Kunt u dit alsnog in orde maken voor ons?


JA ik zie het niet,  maar je kan dat heel gemakkelijk zelf aanzetten via MijnKPN