Skip to main content
Beantwoord

Abonnement veranderd naar KPN TV+, kan ik terug naar het oude abonnement?

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn kpn hussel abonnement met interactieve tv omgezet naar een kpn+ tv abonnement en kreeg een nieuwe ontvanger.

Maar ik vind het tv kijken geen vooruitgang en zou graag terug willen gaan maar het abonnement dat ik had. Is dat mogelijk? Het abonnement ging 20 oktober in

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@martijnkooijs, we denken hier in onze community graag met je mee!

Wat jammer dat je niet meteen zo blij bent met TV+. Ik lees dat je onlangs over gegaan bent Heb je de reacties hierboven al gezien? 

En als je meer kunt vertellen over wat het is dat je tegen staat, misschien dat we je op weg kunnen helpen naar een oplossing. Misschien ook handig om te weten: We hebben hier een Kennisbank met veel informatie over KPN TV+. Daarin zit bijvoorbeeld ook een artikel over beeldinstellingen, en zulke dingen. Mogelijk helpt dat je ook verder.

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 21, 2025

Beste ​@martijnkooijs 

Meestal kan dit niet omdat KPNTV+ de “nieuwe” manier van TV kijken is en dit denk ik op een gegeven moment de standaard gaat worden. dit topic gaat over hetzelfde onderwerp. Misschien wordt je er wat wijzer van als je deze even doorleest? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Je kan niet terug van KPN tv+ naar Hussel.

Het is met de nieuwe Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) even wennen.

Het is een mooie en goede Android mediabox.

Je kan hem laten opstarten in tv modus.

Zie ook hier. 

Je kan ook, als je hem hebt aangezet, op een cijfer klikken. 

Dan gaat hij meteen naar die zender.

Voor alle mogelijkheden van de DIW7022, zie hier.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@martijnkooijs, we denken hier in onze community graag met je mee!

Wat jammer dat je niet meteen zo blij bent met TV+. Ik lees dat je onlangs over gegaan bent Heb je de reacties hierboven al gezien? 

En als je meer kunt vertellen over wat het is dat je tegen staat, misschien dat we je op weg kunnen helpen naar een oplossing. Misschien ook handig om te weten: We hebben hier een Kennisbank met veel informatie over KPN TV+. Daarin zit bijvoorbeeld ook een artikel over beeldinstellingen, en zulke dingen. Mogelijk helpt dat je ook verder.