Skip to main content
Beantwoord

Abonnementsnummer achterhalen voor inloggen TV lukt niet

• May 16, 2026
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnementsnummer weten. Maar die staat bij 'mijn kpn' maar daar kan ik niet in omdat je daarvoor je abonnementsnummer moet hebben.

Beste antwoord door PeterG

Het tv abonnementsnummer van 14 cijfers kun je ook gewoon aflezen in je ontvanger. 

Onder info danwel informatie. 

Inloggen in MijnKPN account gaat met e-mail + een wachtwoord. Wat weer niet het wachtwoord van je e-mailadres hoeft te zijn.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 16, 2026

Beste ​@Angela Kotti k in MijnKPN log je in met je emailadres en wachtwoord.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 16, 2026

Het tv abonnementsnummer van 14 cijfers kun je ook gewoon aflezen in je ontvanger. 

Onder info danwel informatie. 

Inloggen in MijnKPN account gaat met e-mail + een wachtwoord. Wat weer niet het wachtwoord van je e-mailadres hoeft te zijn.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 18, 2026

Hallo ​@Angela Kotti k ,

Inloggen in de MijnKPN app

De eerste keer dat je de MijnKPN app opent, moet je inloggen met jouw KPN account. Dit is eenmalig nodig voor de veiligheid van jouw gegevens en abonnement. Ook krijg je de eerste keer een verificatiecode per sms of via een authenticator-app. De volgende keer dat je de app bezoekt, kan je gewoon inloggen met touch, face-id of jouw zelf gekozen cijfercode.

Ben je het wachtwoord van je KPN account kwijt of vergeten? Deze kan je via de link in de app meteen opnieuw instellen.

bron: 

En dan ga je zo naar jouw abonnementsnummer toe: 

Kies onderin “Producten” 

Kies “Internet”

Kies onderin “Abonnement”

Jouw abonnementsnummer staat dan achter Nummer.

Waar vind ik mijn abonnementsnummer nog meer?

KPN TV+ Box of Soundbox

1. Druk op de knop ‘MENU’ op je afstandsbediening. Heb je deze knop niet? Druk dan op de knop met een symbool van het huisje
  2. Ga met de pijltjes van je afstandsbediening naar de optie ‘Instellingen’ in het menu op je TV+ Box of Soundbox. Druk daarna op de knop ‘OK’ op je afstandsbediening
  3. Je abonnementsnummer staat bij het onderdeel ‘Informatie’ op je TV+ Box of Soundbox

bron: 

https://www.kpn.com/service/ugs/tv-pincode

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Angela Kotti k, welkom op onze community! Ik zie dat er al uitstekend meegedacht wordt. Kom je er uit zo?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

@Angela Kotti k 

Heb je het abonnementsnummer nu teruggevonden?