Skip to main content

Een mooie aanbieding Disney+3 maanden voor 1,99.

Ik dacht, die zet ik aan in de KPN app, dit netjes gedaan en met het activeren zie ik de medling dat ESPN is afgemeld. Ik direct geprobeerd dit weer te activeren via de App.

Maar dit lukt niet en wordt verwezen naar klanten service.

Lang verhaal kort klanten service geeft aan dat het een fout is bij KPN, een bug die dit veroorzaakt. Maar dat ik over een maand het weer kan activeren.

Als ik geweten had dat het een keus was tussen Disney of ESPN had ik Disney nooit geactiveerd. KPN geeft aan dat het heel jammer is voor mij en dat ze niets kunnen doen.

Ik vindt dit zeer ongeloofwaardig omdat zo te zien ik een van de weinigen ben met dit probleem anders waren er wel meer Forum vermeldingen.

Ik begrijp dat een klanten service medewerker dit technische probleem niet kan verhelpen maar dat moet toch een makkie zijn voor de techneuten binnen KPN.

Ik heb vier mobiel abbonementen en daarnaast een zeer uitgebreid TV en Internet pakket breng per maand bijna 200 euro per maand naar KPN en voel mij volledig niet serieus genomen dit is kwaliteit die ik absoluut niet gewend ben van KPN.

Kan iemand op dit forum zorgen dat de backoffice techneuten voor mij gaan kijken of ESPN te activeren is voor dat het voetbal weer begint?

De Moderator kan wel de titel aanpassen maar geen reactie geven?

Bestaat er een kans dat mijn probleem wordt verholpen of dat er in iedergeval een reactie wordt gegeven?

Als ik had geweten dat dit een probleem zou worden had ik nooit Disney aangezet.

En blijkbaar weet KPN dit wel dus waarom laten jullie deze situatie bestaan en informeren jullie je klanten hier niet over. Voordat de situatie zich voordoet.


Wat een treurigheid inderdaad. Morgen de klassieker… hopelijk voor die tijd opgelost.


Helaas totale stilte van KPN. Dus ondanks dat ze in april van dit jaar al wisten van dit probleem wordt het niet kenbaar gemaakt niet verwijderde en niet opgelost.


Ik heb de oplossing gevonden!

(heel simpel via je tv😅)

Stap 1: ga naar het espn kanaal 

Stap 2: druk op de blauwe knop ‘bestel espn compleet’

Stap 3: bevestig de aankoop

binnen enkele minuten was alles bevestigd en werkt het pakket.


Helaas maar bij mij is kanaal 220 ESPN helemaal verwijderd dus na kanaal viaplay komt direct ziggo. Dus fijn dat het voor jou heeft gewerkt. Zonder hulp van KPN gaat het bij mij niet lukken.


@Morkov Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat toen je Disney+ aanzette en ESPN uit ging. 

Ik herken de bug niet direct en wil graag uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


@Rurger mijn Forum profiel is ingevuld, ik hoop dat je iets kunt betekenen.

Daarbij raar dat deze bug niet bekend voor komt. Op ditzelfde Forum wordt er over gesproken vanaf mei jl. Daar kwam ik achter toen ik ging zoeken.


Helaas ook hier geen actieve belangstelling of reactie van kpn.

Ik voel me als klant niet gewaardeerd. En dat vind ik erg jammer.


@Morkov Je reageert op een forum. 

Daardoor kan het, zeker gezien de drukte even duren voor je een reactie krijgt. 

Achter de schermen ben ik voor je aan het uitzoeken hoe dit zit. 

Ik heb echter nog niet voldoende reactie ontvangen om hier iets te plaatsen. 

Ik verwacht in de loop van komende week hier meer over te kunnen zeggen. 


Dank je dat je uitlegt hoe een forum werkt.

Inderdaad tov alle anderen die ik gesproken heb reageer jij nog constructief. Anderen zeggen met zo veel woorden jammer maar pech gehad.


@Morkov Ik heb het voor je uitgezocht. En wat je zegt klopt helaas. 

Disney+ en ESPN kunnen niet meer los van elkaar worden aangevraagd. 

Op het moment dat ik nu ESPN weer voor je zou aanzetten dan wordt het een combinatie van ESPN en Disney+. Deze combinatie kost maandelijks € 19,99. 

Wat ik in deze situatie zou willen voorstellen is dat ik dit inderdaad aan zet. Het verschil in prijs per maand is dan 5 euro. Dit betekent dat ik dan 15 euro zou vergoeden op de volgende factuur. 

Op deze manier heb je dan weer ESPN en Disney+ de eerste 3 maanden voor € 1,99. Kun je laten weten wat je van dit voorstel vindt? 

 


Nou heel graag. Als het lukt zo snel mogelijk dan.


Als het achteraf toch niet lukt zou het fijn zijn als dit ook gedeeld wordt. Vanaf 18 oktober is de maand voorbij dan zou het sowieso lukken.ondertussen helaas toch ongemak en extra kosten moeten ervaren.


@Morkov Ik heb ESPN aangezet zoals afgesproken in mijn eerdere reactie. 

Ook heb ik de vergoeding zoals daar vermeld ingevoerd. 

Normaal gesproken zou je binnen 24 uur weer gebruik moeten kunnen maken van ESPN. 

Kun je laten weten of dit inderdaad gelukt is? 


Helaas te laat deze melding op het forum gelezen, het is dus nog steeds zo dat ESPN gedeactiveerd wordt, klantenservice weet uiteraard zogenaamd van niets, wat een gekluns. Ik zit nog vast tot februari, ik ga maar eens rondkijken, want ik zit bij KPN voor de kwaliteit, als dit niet geboden wordt dan kan ik net zo zo overstappen.


Goed, dit probleem is dus al maanden bekend bij kpn, maar ze laten nog rustig Disney Plus bestellen terwijl men weet dat ESPN dan verdwijnt…. over een maand mag ik espn weer aanzetten. Oude tijden herleven bij KPN, iets met arrogantie en zo…..


Reageer